Shopping

LilttleMama

Flørter med forumet
Hvor handler dere klær?

Kjenner jeg snart på begynne å handle nye klær som ikke strammer så mye [emoji23]

:blackeyeH&M har ganske mye mammaklær :) ellers har jeg handlet amme-bh på Lindex.

Jeg handlet mye på HM sist, men denne gangen har jeg litt lyst å prøve Asos. De har mye til gravide :)

Hos meg så begynner buksene å stramme på magen (bruker omtrent kun høytlivsdongribukser på jobb og når jeg ikke er hjemme) og det er ikke akkurat så behagelig når en er oppblåst og har vondt både her og der i magen, så i dag måtte jeg bruke trikset å feste hårstrikk i knappehullet og rundt knappen. Det var mye mer behagelig :)

Kjenner jeg allerede har lyst på gravidbukser snart og ser H&M har mye[emoji1360]

Kjenner det strammer godt her også! Oppblåst så fy, gikk faktisk med gravid bukse i går.. deilig [emoji7] syns joggebuksene de har på hm ser så gode ut [emoji7]

Vet noen om gravidbukser som er korte i bena? Jeg er i 159 og sliter alltid med å finne bukser som sitter pent i bena. Bruker Molly fra Gina Tricot, men de strammer allerede i magen og den blir ikke akkurat mindre med ukene og mnd[emoji28]

Bruker mye treningstights til daglig, men har ellers mammabukser liggende på loftet fra forrige svangerskap. Skal kjøpe noen mammatights når behovet melder seg. Merker ingenting enda.

Handlet hos Mamalicious på nett sist, var veldig fornøyd :-) Har ikke butikker med gravidklær her jeg bor nå, så blir nok for det meste nettshopping på meg...

Jeg handlet gravidbukser og ammetopper på H&M sist. Billig og bra:)

Jeg kjøpte faktisk min første bukse på fredag - H&M [emoji85] helt fantastisk!!! Pen bukse, men en herlig strikk over hele magen. Føler meg litt teit så tidlig...men noen dager så har alt strammet, selv om jeg ikke har lagt på meg eller blitt større [emoji28] Det strammer bare så merkelig over magen - spesielt ettermiddag/kveld.. Myke BH'er uten spiler eller uten er og Best [emoji120][emoji23]

Er såpass fluffy fra før at jeg kan bruke mine egne klær...enn så lenge! Gjorde det med førstemann til jeg var 8 mnd på vei:happy:

Altså, jeg bor i joggebukser på fritiden! Har også kjøpt sånne fancy bukser på veromoda som er maskerte joggebukser. De er også digg [emoji85][emoji23]

Syns gravidklærne fra HM er god. Mine ble slitt etter 1 svangerskap da. Buksene revnet uka før fødsel [emoji28]

Her har ikke HM avdeling for gravidklær, men Lindex har så tenkte å ta en tur dit etterhvert [emoji4] Her går det i strømpebukser med behagelig linning og kjole [emoji85]

Noen som har tips om gravidbukser i stor størrelse? HM ol er for små [emoji17]

Sjekk ut new look [emoji6]

Forrige svangerskap gikk jeg bananas og bestilte masse fra England. Ble litt i moms og sånn, men så verdt det fordi klærne faktisk passet [emoji4]
De har noe new look på zalando også, men aner ikke hvordan størrelsene er.
Ellers har jeg et par plagg fra dorothy perkins (også bestilt fra England).

Akkurat bestilt litt på Mamalicious og hm. Spent på pakke i posten:-)

Vil absolutt anbefale Boob sine amme bh'er [emoji106]

Kan også anbefale underverker.no for ammebh i større størrelser med støtte :) dyre, men verdt det.

Back
Topp