shopping

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Noen som har vært ute på handletur/cafe enda?

Tenkte å prøve meg en liten tur på strømmen storsenter i morgen, har ikke vært ute på noe særlig på en evighet.

Min er snart 3 uker da, men vært på noen turer ja :-) Veldig godt å komme seg ut!

Jepp! Tok bussen til sentrum siden jeg ikke kan løfte vogna enda. Frøkna sov som en stein hele tida.

Min er 3 uker nå og vi har vært ute flere ganger :) Kafé, babykino, butikken, barnehagen osv. Putter mini i bæresjal, så sover han seg gjennom det meste :)

Min er en uke og vi har dristet oss på handletur bare vi to og han har sovet igjennom det i vogna :-) Godt med frisk luft for store og små :-)

Jeg har ikke vært i så bra form så jeg har ikke vært alene med henne på noen shopping. Ikke mer enn butikken her der vi bor og noen turer til barnehagen. Men jeg gleder meg masse til å far til byen og shoppe :D
Tenker jeg starter med det til uken når samboer begynner på jobb :)

Vi har vært mye på farten, shopping, kafé, restaurant osv. Men det var enklere de første ukene, nå blir det fort mer baluba.

Tror jeg må ta bæreselen i stedet for vogn neste gang, for han nekta å ligge der da vi skulle prøve oss på storhandel på Obs. En ammepause utenfor, litt amming i butikken og bæring resten.. :S

Blir kjappe turer på nærsenteret - ammet der engang på "ammehjørnet", har vært noen omganger me dhylskrik i butikken og balansering av handlekurv på vognbag - unge på armen og forsøk på handling/ betaling. Blir fort en lettelse når det er overstått...

Her har vi bare vært på tur med vogn, på butikken litt og i barnehagen (lillegutt er 3 uker) men det blir nok mer i løpet av neste uke. Vil egentlig unngå å ta ham på plasser med masse folk, nå er det influensasesong.

Mange ganger, men hun er 6 uker da. Første cafe og shoppingtur var hun 10 og vi tok bussen hjem.

Hvert ute mye men ikke cafe og shopping helt enda, det kommer vel etterhvert.

Prøver å få hvert ute med storesøster flere ganger om dagen så vi har hvert mye i parken samt matbutikken og på jobben min en del :)

Vært på par handle turer, sykehus kontroller og kiropraktor de første 14 dagene, samt har hunder så blir 1-2 turer ut med dem med henne. Like redd vær gang for at det skal ende i katastrofe :p men ammer alltid før vi drar, hun sover som regel alltid godt i vogna men har alltid med bæresele hvis hun blir sulten eller hysterisk, hun roer seg alltid i den så vi rekker komme oss hjem, selv om vi er 20 min unna :) så ingen katastrofe skjedd som vi ikke har avverget ;)

Noen som har vært ute på handletur/cafe enda?

Tenkte å prøve meg en liten tur på strømmen storsenter i morgen, har ikke vært ute på noe særlig på en evighet.
Vi har vært ute flere ganger nå (mini er 18 dager). En gang på Strømmen storsenter, to ganger på cafe og et par ganger på nærbutikken. Har gått veldig fint, men da har vi ammet først, så hun sover godt og lenge.

Lykke til - det går helt sikkert kjempefint. :-)

Back
Topp