Shopping

Vp002

Blir kjent med forumet
Noen som har kjøpt noe til babyen(e)? Hva og når begynte/skal dere handle isåfall? :-)

Jeg har kjøpt vogn:eek: den var så billig å virka helt ok så plutselig var den bestilt:p

Nei :( sitter og ser på tøy på nettet og var i byen i dag. Klarer ikke. Har skrevet navnet mitt på helsekortet da, følte det var et stort steg! :happy:

Ikke kjøpt noe enda.
Men kommer nok til å handle inn litt etter ul:)

Kjøpte en ullfleece dress på nøstebarn salget, vi hadde en til første jento, som vi brukte mye og var veldig fornøyd med. Men "noen" (les mannen) vaska den på 60 grader. Hehehe. Så den brukes på dukkene nå. Måtte bare ha en ny, siden vi går inn mot vinter når dette barnet blir født <3

Haha.. Jeg har faktisk kjøpt BØKER på mamuttsalg. .kjøpte lisen får ikke sove, hvem kan trøste knøttet og sånne bøker som barnet ikke kan lese før det er 2-3 år :/ Men det var jo salg og jeg vet jo hvilke bøker jeg ønsker at barnet skal få et forhold til.

Har ikke kjøpt noe, men bestevenninna og søsteren min har handlet litt klær! Og mamma har begynt å strikke til den lille :)

Haha.. Jeg har faktisk kjøpt BØKER på mamuttsalg. .kjøpte lisen får ikke sove, hvem kan trøste knøttet og sånne bøker som barnet ikke kan lese før det er 2-3 år :/ Men det var jo salg og jeg vet jo hvilke bøker jeg ønsker at barnet skal få et forhold til.

Ååh, Hvem kan trøste knøttet! Har de den på mammutsalg altså? Må ta meg en tur da.

Åjaaada, hihihi :D:D Har kjøpt litt newbie klær :Heartred:Heartred:Heartred:love7

Ååh, Hvem kan trøste knøttet! Har de den på mammutsalg altså? Må ta meg en tur da.

Jepp. Jeg kjøpte den på Ark :) Har faktisk ikke noe forhold til boka selv, men har hørt så utrolig mange venner som elsket den boka da de var små. Selv om den jo er veldig trist, men igjen en fin måte å lære barna om det å være trist da :)

Back
Topp