Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du hvordan kvaliteten er på h&m og kappahl?Jeg har falt helt for newbie merket til kapphal, men har også vært innom HM, lindex og nettsidene til hust and cleir og lillelam (ikke bestilt noe herfra endå, siden de e så dyrt) !
Har ingen erfaring selv men har hørt fra flere att de syns kvaliteten e god så har jeg hørt at name it sine klær er veldig dårlig og farger av i vaskemaskinen (bare ett tips) ;-)Vet du hvordan kvaliteten er på h&m og kappahl?
Newbie har utrolig mye fint <3Jeg har falt helt for newbie merket til kapphal, men har også vært innom HM, lindex og nettsidene til hust and cleir og lillelam (ikke bestilt noe herfra endå, siden de e så dyrt) !
Brukte mye fra h&m og cubus til første, men syns kvaliteten var dårlig. Newbie klærne var helt fantastisk og har aldri farget av eller blidd misfarget i vask og jeg vasket alt på 60Grader. Elsker klærne på Lindex! De er så myke og gode og kvaliteten er kjempebra. Bruker buksene derfra i bhg og de ser fortsatt nye ut selv om de er meget godt bruktVet du hvordan kvaliteten er på h&m og kappahl?
Tusen takk for gode tilbakemeldingerBrukte mye fra h&m og cubus til første, men syns kvaliteten var dårlig. Newbie klærne var helt fantastisk og har aldri farget av eller blidd misfarget i vask og jeg vasket alt på 60Grader. Elsker klærne på Lindex! De er så myke og gode og kvaliteten er kjempebra. Bruker buksene derfra i bhg og de ser fortsatt nye ut selv om de er meget godt brukt
Åå, jeg elsker mylittlebandit!! <3Jeg har akkurat oppdaget www.mylittlebandit.com der har de utrolig kule klær! Ellers er det dårlig med barnebutikker i næreheten så bestiller ofte fra jollyroom, barnashus og babyshop på nett.