Shopping

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Nå begynner alle småtingene å komme på plass :) Idag har jeg vært på apotek 1 for å handle purelan brystvortekrem, mam sin 0-2 mnd smokk (absolutt favoritt hos forrigemann, den får man ikke på butikk),paracet 0-4 mnd (med storebror i barnehage kommer lillebror garantert til å bli forkjøla ganske raskt...), slike engangskluter (kjempefine å legge mellom bleie og sårstumpen til navelen),samt babyboxen:) Babyboxen var SKIKKELIG fin med masse bra greier :) Jeg var også å kjøpte ammesinglet hos Lindex. Hadde dette forrige gang og var megafornøyd. Nå er det kommet en ny modell som er litt lengre i livet, ser knall ut :)

Handlet denne også mens jeg spiste frokost:
http://www.ebay.com/itm/23070232007...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Litt dyr egentlig, men håper den funker knall :)

Godt å få på plass alle småtinga ja, er mange av de! :)

Er så deilig å få ting på plass :) :)
Og babyboksen var kjempebra ja! Hentet vår forrige uke :)

Så greit da:)
Burde vært en tur på apoteket selv skjønner jeg:D

Så godt å få kjøpt inn det som trengs, er mange småting som kan være fine å ha :) Godt med gode ammeklær også, når du har prøvd de før også er det jo bare supert :) Jeg må en tur til byn jeg også en dag, må ha meg en kosedress eller noe til sykehuset og litt mer ammevennlige klær :) Pluss noe småtteri til babyen :)

Mye kjekt å få i hus :)

Back
Topp