Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid herlig med nye ting og en ny sveis 
Det er lurt å undersøke ja, mye penger å spare på detDeilig å være hos frisøren, håper jeg får det til en dag selv
Her ble det nesten innkjøpt bæresele til snuppa, men jeg vil sjekke om jeg kan få kjøpt det brukt først![]()
Det er lurt å undersøke ja, mye penger å spare på detjeg måtte kjøpe ny for ville ha camel-farge som kunne matche vogna
Hvilken sele bestemte du deg for?
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app
Jeg har ergobaby! Er superfornøyd med den nå når hun har blitt så stor! Likte den ikke da hun var nyfødt fordi man må da ha et nyfødtinnlegg, babyen kommer veldig langt ned og det er så mye styr å få den på med det innlegget! Men nå er den sååå mye mer behagelig å bære enn en babybjørn, babyen sitter bedre OG man kan bære den både på mage, rygg og hofte
Brukte litt tid på å lære meg å få den på selv, men det er bare å øve så går det så fint så
...har en babybjørn også, men den er helt grusom vond for rygg og nakke så den er det kun mannen som bruker
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app
Tenkte jeg skulle spørre, tilfelle dere blir lei av all bærepraten min
Vi (les: jeg. mannen liker ikke sjal og venter på at han passer i selen) bærer egentlig i de fleste situasjoner.
Spesielt ved levering og henting av storebror hvor det er fint med ekstra armer til å bære ski, sekk osv. osv.
Det blir ofte bæring om vi skal en tur inn på butikken, da jeg synes det er flott å slippe å måtte ta vognen ut og inn og å ha armene fri til handlingen.
Går ofte tur med bæretøy, liker egentlig best å bære når det er kaldt da jeg får mye bedre oversikt over temperaturen til Lillebror, og jeg våger meg ut lettere når det er veldig kaldt da han får mye kroppsvarme fra meg.
Synes bæring er fint nå fremover når ungene blir mer nysgjerrige men likevel er veldig avhengig av mor eller far for å være trygg.
Bæringen er også helt gull ved magevondt eller om han sliter med å sove!
I byen vi bor i er det mange bakker, og de er bratte! Jeg føler meg tryggere med ungen tett inntil meg og gode brodder på bena, enn å måtte tviholde på en tung vogn som i tillegg er vanskelig å manøvrere på ubrøytede fortau.
Svaret mitt her burde egentlig ha vært: når er det jeg IKKE bærer![]()
hvordan kler du deg og babyen ved bæring ute i kulden? Har du bærejakke? Jeg har et bæreomslag nemlig, men veldig usikker ang bekledning så tør ikke til med bæring nå i kulden.Tenkte jeg skulle spørre, tilfelle dere blir lei av all bærepraten min![]()
Vi (les: jeg. mannen liker ikke sjal og venter på at han passer i selen) bærer egentlig i de fleste situasjoner.
Spesielt ved levering og henting av storebror hvor det er fint med ekstra armer til å bære ski, sekk osv. osv.
Det blir ofte bæring om vi skal en tur inn på butikken, da jeg synes det er flott å slippe å måtte ta vognen ut og inn og å ha armene fri til handlingen.
Går ofte tur med bæretøy, liker egentlig best å bære når det er kaldt da jeg får mye bedre oversikt over temperaturen til Lillebror, og jeg våger meg ut lettere når det er veldig kaldt da han får mye kroppsvarme fra meg.
Synes bæring er fint nå fremover når ungene blir mer nysgjerrige men likevel er veldig avhengig av mor eller far for å være trygg.
Bæringen er også helt gull ved magevondt eller om han sliter med å sove!
I byen vi bor i er det mange bakker, og de er bratte! Jeg føler meg tryggere med ungen tett inntil meg og gode brodder på bena, enn å måtte tviholde på en tung vogn som i tillegg er vanskelig å manøvrere på ubrøytede fortau.
Svaret mitt her burde egentlig ha vært: når er det jeg IKKE bærer![]()
Var sist ute i -5 da hadde snuppa ullundertøy, strikkaklær, vinterdress, ullsokker og fotposer, tynn ullue og vindtett lue over, og tovavotter. Selv hadde jeg ullundertøy og mariusgenser og en tynn annorakk over oss begge. Bærer henne i ei ergosele da, og den varmer ikke noe spesielt! Hun var god å varm etter 45minutter utehvordan kler du deg og babyen ved bæring ute i kulden? Har du bærejakke? Jeg har et bæreomslag nemlig, men veldig usikker ang bekledning så tør ikke til med bæring nå i kulden.