shopping

smiley_81

Flørter med forumet
Hei jenter..

Hva er planene for helgen?
Har vært å kjøpt min føsrte mammabukse:)
Vært ute å spist sen lunsj med en kompis, nå er det sofaen og film resten av kvelden:)

Åååhhh, er det helg..?. Skal jobbe både lørdag og søndag på matfestival, men på mandag tror jeg at jeg skal ha litt helg..:-) Har forsøkt å inbille meg at det er onsdag i dag:-) Men nå er det bare tre helger til med jobbing, også skal jeg jammen ha fri en hel helg.. Gruer meg litt, for jeg kommer til å være supersliten både lørdag og søndag kveld.. Men det er et morsomt sted å være på jobb, så tiden kommer til å gå ganske raskt håper jeg:-)

Moro med noe annet enn den"vanlige" innejobben også da..
Matfestival hørtes spennende ut, hvor er det?
Godt å ha noe å jobbe seg frem til, så man vet man virkelig kan slappe av med god samvittighet etterpå...

Her blir det avslapping også tenkte jeg å shoppe litt ;) I morgen skal vi lage god mat og kose oss med film, det blir kooos :)

Artig med første mammabukse da :D

Her er jeg gressenke i helgen, bare kose meg med mine ting...
Litt usikker på middagen i morgen, men filmen er kjøpt inn...
Braveheart... film man bare må ha.. så i morgen er det film og grining:)

Litt spent på første buksa, usikker om jeg har kjøpt den for stor eller ikke...hehe

Åhh, det er en fin film! Koselig å se den alene med godis da :D

Jeg har mammabukse i samme str som jeg bruker til vanlig, er utrolig mye stretch i det tøystykke over magen, så den kan brukes helt frem til h*n er ute ;)

I morgen blir det en liten svipp tur til sverige for å handle litt. Så blir det å sette seg i soffaen når vi kommer hjem med film og godis :)

Imorgen skal jeg kjøpe meg ny vinterjakke og noen ullklær til snuppa. også skal hun overnatte til mamma&pappa. Og vi skal på kino og ut å spist middag med ett vennepar på kvelden  Gleder meg!!

Back
Topp