Purpurea Gift med forumet 21 Sep 2010 #1 Nå har vi vært på OBS og handlet reimasko, lue, votter, ullbukse og genser[:)][:)] Nå kan vinteren bare komme[:)][:)]
Nå har vi vært på OBS og handlet reimasko, lue, votter, ullbukse og genser[:)][:)] Nå kan vinteren bare komme[:)][:)]
U unemoren Forumet er livet 21 Sep 2010 #2 Ja jeg var å kjøpte dresser til jentene i sted så nå er det bare sko tøy igjen[:D]
K *Kolibri* Forumet er livet 21 Sep 2010 #3 nja, den kan godt vente litt til(les: til jul) men grattis med shopping[:D]
Cathygirl Forumet er livet 21 Sep 2010 #4 Oooh!! Tror eg må en tur på obs[;)][:D] Grattis med nye vinterklær til tøffingen[;)][:D] Salg e alltid gøy!![:D]
Oooh!! Tror eg må en tur på obs[;)][:D] Grattis med nye vinterklær til tøffingen[;)][:D] Salg e alltid gøy!![:D]
F *Fie og Rangen* Forumet er livet 22 Sep 2010 #5 Herlig med litt Rea shopping ja. [:D] Godt utstyret er i orden for vinteren! Men håper det ikke blir snø helt enda da [8D]
Herlig med litt Rea shopping ja. [:D] Godt utstyret er i orden for vinteren! Men håper det ikke blir snø helt enda da [8D]