shopping

pianøtt

Gift med forumet
e gøy!! hehe va på h&m i dag og der va der maaaaaasse salg på babykler og eg handla en heil berepåse t under 400 kr og når eg regnte gjennom ittepå koss masse eg egentlig sko betalt om d va fullpris så ville d nesten blitt 1000 kr....sååeh 600 kr i avslag e fint!!! [:D]

Så flott!! Da har du spart masse!! Jeg og elsker å shoppe og det finnes jo så mye fiiiiint[:)]

ja masse fint tøy t å kle på lillegutt når høsten komme :D glede meg såå t å ta d i bruk hehe[8D]

eg får isje t å legga inn bilder å sånn her inne..d e for innvikla for meg hehe 

hehe ja isje sant.. får jo isje t den der tickeren engang [&:] så eg har gitt opp d prosjektet me å prøva å legga inn noge for eg får d isje t om ingen vise meg [:'(]

hehe nogen av de andre her inne har prøvd å forklare meg koss eg ska gjør men d blir bare feil og får d isje t.. så eg får bare ver ekstra mystiske haha koss gikk d me sovingen t odin forresten?

smør sånn bedøvelsegreier i gommane på an å se om d hjelpe, d e fryktelig slitsomt me de tennene off mesunne deg isje [:'(]

nei eg tvile på d ska skade om d isje e kver kveld hehe.. men d roe han nokk litt om d e voksesmerter, d e jo værdt å prøve ut d som går ann å prøves ut uansett [;)] 

Back
Topp