Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Bilstol-pose brukte jeg til mitt vinterbarn, helt fantastisk!Blir lite innkjøp her siden vi har en gutt og en jente fra før. Pakket alle klærne deres fint inn i vakuumposer etter alder og kjønn.
Noen tips som jeg husker i farten er:
Kommer sikkert med flere tips etterhvert. Håpe det hjalp litt
- Omslagsbodyer er gull! Så mye lettere å bruke på de små skjøre kroppene.
- Pyjamas fra Lindex med 2 glidelåser slik at du kan åpne opp nederst og skifte på de uten at de trenger å fryse i overkroppen.
- Ikke kjøp så masse klær. Lag ønskeliste utifra hva str. du trenger ellers hoper det alltid sånn opp med klær i samme str. etter gaver fra familie og venner.
- Hvis dere planlegger flere barn, ikke skaff så masse klær med typisk rosa/blå farger. Gjelder spesielt dyre ytterklær.
- Anbefaler vår/vinter bilstolpose fremfor en svær og tykk kjeledress. Er så mye enklere å ta babyen inn og ut av bilstolen og bare zippe igjen så kan du rusle videre.
- Kjøp brukt! Man finner mye fint på finn/tise/fb. Gode pakkepriser.
- Lister og antall hva som trengs til nyfødt finner man ved å google. Kanskje det er noe inne på barnashus.no. Det husker ikke jeg
![]()
BBhugme gravidpute er super. Hadde den sist og var kjempefornøyd, skal finne den frem etter hvert nå ogsåNoen som har tips til valg av amme eller gravidpute? Evt et merke dere er fornøyd med? Bruken er først og fremst til meg for å kunne sove litt mer komfortabelt, men helt supert om den kan kombineres og brukes senere når babyen kommer også.
det står vel den kan brukes som ammepute men det gjorde jeg aldri, den er for stor synes jeg, men jeg brukte bare en pute under arma til det om jeg brukte noe som helst
Håper den kommer i posten i dag! 
Var innom KappAhl i dag, masse salg på sommerklær fra newbie. Hadde vært perfekt å hamstre nå. Kjente på det å ikke skulle vite kjønn, hvor vanskelig det kommer til å bli
Tips til fine, kule, mammaklær? Er så mye kjedelig.. og ikke minst så synes jeg alle jeans har så små lommer på rumpa som i tillegg er veldig langt ned..

Så denne graviditeten blir det mye av kjoler i strikk, strikket vest med en skjorte under og mammatights. Evt gå med tights, singlet/t-skjorte og en flanellskjorte utenpå. Sånn tenker jeg om høsten/vinter. Når det nærmer seg vår blir det kjole og skjørt.Veldig mye stygt! Ser Veromoda har kommet med noe, men blir en del kjoler tror jeg, ja. Eller store digge gensereUff det er vanskelig. Newbie-klærne er så søte og
Jeg syns mammaklær er så styggeSå denne graviditeten blir det mye av kjoler i strikk, strikket vest med en skjorte under og mammatights. Evt gå med tights, singlet/t-skjorte og en flanellskjorte utenpå. Sånn tenker jeg om høsten/vinter. Når det nærmer seg vår blir det kjole og skjørt.

Cozyfix ammepute er helt fantastisk! Jeg kjøpte min brukt på Finn da jeg sleit med å amme sist, og den hjalp veldig for å få til amminga. Jeg ammer fortsatt - men nå uten ammepute, siden vesla foretrekker å gjøre akrobatikk samtidigNoen som har tips til valg av amme eller gravidpute? Evt et merke dere er fornøyd med? Bruken er først og fremst til meg for å kunne sove litt mer komfortabelt, men helt supert om den kan kombineres og brukes senere når babyen kommer også.
elsker gravidbuksen min og brukte den et par måneder etter fødselen også. Gleder meg til å finne den frem etter hvert. Jeg hadde kanskje 2 topper? Og en kjole og shorts, men brukte mine vanlige lange topper (og pysj bukser osv) i tillegg helt frem til slutten Sniker fra mars. Mimmis har salg på bb hugme nå, i 2 farger tror jeg det varNoen som har tips til valg av amme eller gravidpute? Evt et merke dere er fornøyd med? Bruken er først og fremst til meg for å kunne sove litt mer komfortabelt, men helt supert om den kan kombineres og brukes senere når babyen kommer også.

Lurer veldig på hva for en gravidbukse dette var? De jeg hadde passa ellers, men var for store i magen hele veien sist graviditet, så gravidbukse var det mest bortkasta kjøpet jeg gjordeIfht gravidklær trengte jeg ny bukse fra uke 12-13, det var sååå deiligelsker gravidbuksen min og brukte den et par måneder etter fødselen også. Gleder meg til å finne den frem etter hvert. Jeg hadde kanskje 2 topper? Og en kjole og shorts, men brukte mine vanlige lange topper (og pysj bukser osv) i tillegg helt frem til slutten
ikke sikkert man trenger en helt ny garderobe nei, men gravidbuksa er god uansett
![]()
Det var bare hm sin, synes den strammet seg behagelig mot magen hele veien, var aldri for stram eller for slapp. Passet meg perfekt i hvertfallLurer veldig på hva for en gravidbukse dette var? De jeg hadde passa ellers, men var for store i magen hele veien sist graviditet, så gravidbukse var det mest bortkasta kjøpet jeg gjordeFikk ikke brukt dem, for det magetrekket begynner veldig lavt på dem.
Det kan være grunnen, ja. Jeg er 171 og tror jeg kjøpte i str 40 for at de skulle passe i beina. Har ganske smal midje og fikk ikke nok mage til at noen av de to buksene stramma/hang på plass over magen (var stadig på ul pga lavt sf-mål). Det er nok variabelt fra person til person og sikkert fra svangerskap til svangerskap også! Håper jeg ser ordentlig gravid ut etter hvert, og ikke bare litt tjukk ut, denne gangenDet var bare hm sin, synes den strammet seg behagelig mot magen hele veien, var aldri for stram eller for slapp. Passet meg perfekt i hvertfallmen spørs kanskje på kroppsfasong ellers, jeg er 162cm og brukte str 36/38 (kjøpte 38) så om du er høyere kanskje det er grunnen?