Shopping til babyen!

LilleFighter2016

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
I dag har jeg vært i Sverige å shoppet til bebis :D

Storfornøyd med dagens fangst! Nå kan bebis bare komme når som helst :)

Flere som begynner å få i hus siste rest? :)

Så deilig :)
Vi var i Sverige forrige helg :)
Vi mangler kun en tynn nyfødt lue i ull, tynne ullvotter og en ullstilongs i str 50.
:)

Som barn nummer fire er det aller meste på plass, men vi har ikke fått byttet ut vogna enda :/

Skal til Sverige neste helg å hente vogna. Så blir det shopping når lønna er inne den 15 på senteret her, så i løpet av denne uka er alt klart :) så blir fødebagen pakka uka etter.

Vi mangler madrass til senga! Har gammel seng, så er visst ikke standardstørrelse vi skal ha... leter etter 60x80 cm, og d er ikke bare bare å finne! men bortsett fra d så er ting ganske klart nå... et par pledd vi har bestilt på nett som ikke har kommet enda, og sikkert ikke kommer i tide, men vi klarer oss nok uten! :)

Skal til Sverige neste helg å hente vogna. Så blir det shopping når lønna er inne den 15 på senteret her, så i løpet av denne uka er alt klart :) så blir fødebagen pakka uka etter.

Hvor kjøpte du vogna? :)

Jeg har vært på Kattis og kjøpt bilsete med base, saueskinn til senga og fikk bedside crib av mamma <3

Hvor kjøpte du vogna? :)

Jeg har vært på Kattis og kjøpt bilsete med base, saueskinn til senga og fikk bedside crib av mamma <3
Samme sted :) kjøpt 2 vogner der før og blir der denne gangen også :) i tillegg har vi kjøpt bilstol adapter. Gleder meg skikkelig til å ha vogna i hus :D

Har i dag fått solgt den gamle vogna, så i morgen skal det bestilles ny :) har speidet etter ny, brukt, men siden vi bør ha nyere modell enn 2015 er det ikke så mange på bruktmarkedet. Trøster meg med at vi kan selge den nye når mini er ferdig med den

Hvor i Sverige har du kjøpt vogn? Og hvilken? :)

Har i dag fått solgt den gamle vogna, så i morgen skal det bestilles ny :) har speidet etter ny, brukt, men siden vi bør ha nyere modell enn 2015 er det ikke så mange på bruktmarkedet. Trøster meg med at vi kan selge den nye når mini er ferdig med den

Kan jeg spørre hvorfor dere bør ha en vogn nyere enn 2015? :)

Min vogn som jeg skal bruke er 2009 modell :)

Ikke så mye ekstra som er shoppet her da vi har mye fra frøkna, men jeg kjøpte ny vogn i Sandefjord. Bedre garanti g reklamasjon i Norge enn i Sverige, og prisene er ikke så stor forskjell på.

Sjelden jeg drar til Sverige for å handle babystasj, men akkurat ytterklær har de masse bra priser på på Norbysenteret.

Kan jeg spørre hvorfor dere bør ha en vogn nyere enn 2015? :)

Min vogn som jeg skal bruke er 2009 modell :)
Vi bytta ut den lik så fine emmaljungaen fordi den ikke fikk plass i bagasjerommet på bilen. Den var fult brukbar fra 2010 enda, men det blir så begrenset når den ikke går i bilen. Vi hadde sett oss ut mountain buggy som erstatning, og der er modellen mindre fra og med 2015. Når vi først bytta ut pga plass så var det greit å ta den som blir minst av modellene ;)

Vi bytta ut den lik så fine emmaljungaen fordi den ikke fikk plass i bagasjerommet på bilen. Den var fult brukbar fra 2010 enda, men det blir så begrenset når den ikke går i bilen. Vi hadde sett oss ut mountain buggy som erstatning, og der er modellen mindre fra og med 2015. Når vi først bytta ut pga plass så var det greit å ta den som blir minst av modellene ;)

Da skjønner jeg he he :p

Back
Topp