Shopping snart ?

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Hei hei ! Hvordan går det med innkjøpene? Har dere startet ? Vi har bare kjøpt pittelitt sånne basics plagg enda. Merker at jeg klør etter å begynne, det eneste vi har er senga, så her må alt ordnes. Er det for tidlig ? .. Mente jeg skrev i et tidligere inlegg at jeg ville vente til etter jul, men det følest ut som en evighet til ... :)

Lurer på hvor mye man trenger av hver str i klær, kan ikke fatte de skal ha de minste som i str 50 f.eks lenger enn en uke  eller 2 knappest ? Eller? 

Å joda, jeg shopper og shopper :) Jeg kan aldri få nok av shopping, hehe. I begynnelsen av graviditeten ca 4 mnd på vei så kjøpte jeg bare tøy i str 50 og 56. Var heilt vill og kom alltid hjem med noe nytt når jeg var ute, så mannen min måtte til slutt stoppe meg.. NOK var NOK! :) Så nå har jeg shoppet veldig lite i det siste, men nå jeg shopper så shopper jeg i større str. 

Men ja, er nok ikke lurt i å kjøpe i så smått lenger da di bare varer i 1-2 uker før di går opp i str. Man får jo en hel haug av klær og sånt også. :) 

Vet ikke selv hvor mye man skal kjøpe i hver str, men det er vel noe man finner ut etter hvert..tenker jeg :) 

Det jeg har problem med er når man skal slutte å bruke "DRESS" på di? Jeg har termin i feb og har dress og pose i str 0-2 mnd. Noe som vil si til uti april.. men bruker de dress lenger enn det? Til mai? 

Vi har handlet masse:):) Klarte ikke å vente, pluss at det blir så dyrt på en gang hvis vi skal handle alt på en gang. Vi mangler en del småting som er snedig og å, ull klær, vippestol og lekegrind.

Jeg har ikke handlet masse selv. Jeg og samboer skal ut og se på kommode til klærne i morgen tenker jeg :) Jeg har ærvet en haug med klær også skal jeg kjøpe bilstol av mitt søskenbarn. Så har en del klart :) Gleder meg til å handle inn alt det andre :D

Jeg fikk beskjed av mor og farmor om ikke å kjøpe så masse i str 50, da babyene vokser så fort som du skriver her :)

Vi har det meste i boks :)
Har kjøpt; masse klær i strl 50 og 56, TROLL stellekommode, TROLL sprinkelseng, emmaljunga city cross vogn, maxicosi bilstol +++  Blir nok utgifter likevel i desember! Så det er godt å ha fått unna "stor-tingene"!

Er ikke for tidlig synes jeg, er jo mye som skal kjøpes inn og skal man vente til etter jul kan jo babyen brått komme :)

Var veldig glad jeg hadde alt klart tidlig sist, da jente vår kom tre uker for tidlig :)

Denne gangen har vi jo det meste vi trenger, men klør litt i fingrene etter å finne frem, vaske og gjøre klart. Vi må få kjøpt en ny kommode til storesøster slik at vi kan bruke stellekommoden til babyklærne:)

Er jo forskjell på hvor fort de små vokser så ikke godt å si hvor lenge de bruker 50, men hadde ikke så veldig liten baby sist og noen uker brukte hun 50 og 56....

Back
Topp