Shopping på sørlandet

mie84

Glad i forumet
Nå nyter jeg laaange dager i brekkestø med familie. Tenker benytte meg av litt baby shopping mens jeg først er på disse kanter. Noen som har tips om steder som en kan handle noe fint til smått mellom grimstad-lyngdal?

Nå er det sikkert mange steder mellom Lyngdal og Grimstad du kan handle, men Kristiansand er vell det beste og nærmeste:) mye fint både i byen og på sørlandssenteret:)

Venter nr 3 4. August:)

Glapris her i lyngdal har masse, og det nye senteret med E39 enda mer ;)

Renes babycare i kristiansand sentrum, evt babyshop/ barnashus på sørlandsenteret , har også endel fint baby og barnetøy på lille interiør på amfi vågsbygd

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Ville holdt meg laaaangt unna sørlandssenteret- det er et høl:-D men en fin sommertur i Markensgate. I Kristiansand er bra (husk ispause på fiskebrygga:-). Bare barn og røff og tøff har masse flott barnetøy, litt sånn på den dyre siden, mens Kennets (helt øverst i markens) har veldig godt utvalg av name it-tøy. Ellers er det jo masse andre butikker og veldig koselig! Anbefaler også Lille på vågsbygd senter. Babycare (dronningensgate, to kvartaler nedenfor markens) har godt utvalg i barneutstyr.

Back
Topp