Shopping på Rimi

MTDC

Forumet er livet
VIP
Sjekk hva jeg kjøpte i dag:

2013-05-14 18.18.30.jpg


14 pakker Havregryn
14 Troika
15 bokser Brun lapskaus
19 pakker Penne fullkorn
14 pakker Blomkålsuppe
15 pakker smårettskinke
13 pakker grønnsaksblanding
15 pakker laks
16 pakker frossen bringebær
16 pakker frossen jordbær
16 pakker frossen blåbær
1 pk hamburgerbrød
2 pk pølsebrød
ca 4 kg flintstek
1 pk gullsalami
1 boks leverpostei med bacon
1 boks vaniljekesam
1 pakke Brelett
2 x 4 yoghurt
5 pk karbonadedeig

Tømte butikken for enkelte varer, hadde to stappfulle handlevogner med meg til kassen.

Pris? 2721,10 kr:) DET var det verdt;) Har middag i over to måneder nå:) Trenger bare fylle på med potet, melk, juice, pålegg, brød, egg og yoghurt :)

Det kule var at dette tilbudet startet i går, og jeg er den første som har utnyttet det til fulle.. Nå er fryseren min full:)
 
Du kan si det sånn;) De har 50 % på utvalgte varer på Rimi nå.. Eneste kriteriet er at du må kjøpe minst 50 varer.. Så da fylte jeg opp av de varene vi bruker ofte og som er tørrvarer eller kan fryses:) Kvitteringen var 1 meter lang:p Føltes som sånn kupongshopping de har på TV;)
 
Oioi, skal si du fikk handla! :) herlig da:)
 
Hehe, vi har bare sånn liten fryser, å jeg vil ha en større så kan vi handle litt
Har en stor dypfryser og en litt mindre, men ikke liten;) Den store er nå så full at om vi skal handle mer må jeg fyre i gang den som står ute i garasjen.. Det er sånn reservefryser til vi kjøper en halv elg og sånt;)
 
Oioi, skal si du fikk handla! :) herlig da:)
Ja, shangala bangala!!

Både jeg og ho i kassa sto og lo.. Kan virkelig ikke fatte at det ikke er flere som har fått med seg dette tilbudet:p I følge butikksjefen der er det rett og slett ingen som har skjønt seg på hvordan de skal utnytte det;)
 
Wow, hehe :p
Har Rimi her også, hadde vi ennå hatt stor fryser skulle jeg handla jeg og, men har ikke plass til fryser så vi har kombi kjøleskap med liten fryser :)
 
Wow, hehe :p
Har Rimi her også, hadde vi ennå hatt stor fryser skulle jeg handla jeg og, men har ikke plass til fryser så vi har kombi kjøleskap med liten fryser :)
Kjedelig da!

Ja, fryser er virkelig gull verdt.. Sparer mye penger på at vi fyller opp når det er tilbud på frossne grønnsaker, brød, kjøtt og fisk:)
 
Men hvordan funker det tilbudet du snakker om? Ble nysgjerrig! Elsker tilbud! Har dessverre ikke Rimi her da :(
 
Men hvordan funker det tilbudet du snakker om? Ble nysgjerrig! Elsker tilbud! Har dessverre ikke Rimi her da :(
Tilbudet gjelder 200 varer. Om du kjøper en av de varene får du 1% rabatt, kjøper du 2 får du 2% rabatt osv opp til topprabatten som er 50%. Rabatten gjelder hele handelen med de 200 varene.. Var ikke vanskelig å kjøpe 50 varer;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Så deilig! Søren at vi ikke har stor frys og større oppbevaring til tørrvarer! :p
Du spurte ikke om det bare var den butikken, eller om det gjaldt hele kjeden?
 
Så deilig! Søren at vi ikke har stor frys og større oppbevaring til tørrvarer! :p
Du spurte ikke om det bare var den butikken, eller om det gjaldt hele kjeden?
Det er hele kjeden...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Da må man finne avisa på nettet siden den ikke har kommet i posten. :)
Eller i butikken;-) Det var sinnsykt deilig:) Skjønner de som blir avhengig av kupongshopping;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Eller i butikken;-) Det var sinnsykt deilig:) Skjønner de som blir avhengig av kupongshopping;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hihi. :p jeg tenkte meg en tur på price i morra. Der er det sånn 70% på tørrvarer, vaskemidler og sånt.:p
 
Helt fantastisk:) Og bare sunn og god mat:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja er litt større sjans for og bli litt sunnere da, og hater å gå på butikken hver dag, er veldig flink til og glemme noe også når jeg første er der
 
Back
Topp