Shopping på KID

FrøkenElfie

Elsker forumet
Får 50% på en valgfri vare hos KID. Noen som har gode tips? :-) vil jo selvsagt spare litt penger. Hehe. Men kommer ikke på noe jeg trenger akkurat nå :p

De første jeg kjøpe inn til Podden, saueskinn, men takk for tipset om 50% på kid;P

Her brukte vi skinnet i vogna til minste. Det var supert da det var en kaldt vinter:) Men det ble dessverre ødelagt da jeg prøvde å vaske det! Usikker på om jeg skal kjøpe nytt denne gangen eller bare stole på at vognposen er god og varm nok...

Vi har et lammeskinn i vuggen på rommet og et lammeskinn i vuggen på stuen. I vognen har jeg saueskinnspose :)

Her brukte vi skinnet i vogna til minste. Det var supert da det var en kaldt vinter:) Men det ble dessverre ødelagt da jeg prøvde å vaske det! Usikker på om jeg skal kjøpe nytt denne gangen eller bare stole på at vognposen er god og varm nok...
Hvordan klarte du å ødelegge et lammeskinn? :eek:

Hvordan klarte du å ødelegge et lammeskinn? :eek:

Haha huff! Jeg vasket det vel feil antar jeg.. Var helt stivt og ekkelt etter tørk. Men nå skal det sies at det var et arvet skinn som var ca 10 år gammelt. Men det gjorde virkelig nytten sin. Skikkelig lunt og godt. Så jeg må si jeg har litt lyst på et nytt et.

Hvordan får jeg 50% på en vare? Jeg kan ikke se det tilbudet....hihi :D

Haha huff! Jeg vasket det vel feil antar jeg.. Var helt stivt og ekkelt etter tørk. Men nå skal det sies at det var et arvet skinn som var ca 10 år gammelt. Men det gjorde virkelig nytten sin. Skikkelig lunt og godt. Så jeg må si jeg har litt lyst på et nytt et.
Det er ikke ødelagt, du har bare ikke fullført prosessen. Ekte lammeskinn blir stivt etter bare vask og tørk. Har du d enda? I så fall vasker du d igjen med milo på ullprogram. Når det er vasket så gnir du inn hele baksiden med flytende lano håndsåpe. Så bruker du all kraft du har i armene til å strekke skinnet i alle retninger. Du kjenner at det blir mykt igjen i prosessen. Så henger du det til tørk. Aldri legg det på varmekabler.
Strekk og evt smør inn igjen 1 gang til før det er tørt. Er skinnet langhåret kan du børste det med en babybørste eller en lignende kost. Godt som nytt!;)

Back
Topp