FrøkenElfie
Elsker forumet
Får 50% på en valgfri vare hos KID. Noen som har gode tips?
vil jo selvsagt spare litt penger. Hehe. Men kommer ikke på noe jeg trenger akkurat nå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg brukte 50% på saueskinn til baby dersyntes det var veldig deilig og fint
![]()
Vil også kjøpe lammeskinnhvordan får dere dette tilbudet?
Kan jeg spørre hvordan har du tenkt å bruke skinnet?Jeg kjøpte lammeskinn med tilbudet jeg også![]()
Å, det var jo lurt. Visste ikke at de hadde detJeg brukte 50% på saueskinn til baby dersyntes det var veldig deilig og fint
![]()
Kan jeg spørre hvordan har du tenkt å bruke skinnet?![]()
Hvordan klarte du å ødelegge et lammeskinn?Her brukte vi skinnet i vogna til minste. Det var supert da det var en kaldt vinterMen det ble dessverre ødelagt da jeg prøvde å vaske det! Usikker på om jeg skal kjøpe nytt denne gangen eller bare stole på at vognposen er god og varm nok...
Hvordan klarte du å ødelegge et lammeskinn?![]()
Du må bare melde deg inn i kundeklubben. Du kan gjøre det på nett, eller i kassen når du skal handleHvordan får jeg 50% på en vare? Jeg kan ikke se det tilbudet....hihi![]()
Det er ikke ødelagt, du har bare ikke fullført prosessen. Ekte lammeskinn blir stivt etter bare vask og tørk. Har du d enda? I så fall vasker du d igjen med milo på ullprogram. Når det er vasket så gnir du inn hele baksiden med flytende lano håndsåpe. Så bruker du all kraft du har i armene til å strekke skinnet i alle retninger. Du kjenner at det blir mykt igjen i prosessen. Så henger du det til tørk. Aldri legg det på varmekabler.Haha huff! Jeg vasket det vel feil antar jeg.. Var helt stivt og ekkelt etter tørk. Men nå skal det sies at det var et arvet skinn som var ca 10 år gammelt. Men det gjorde virkelig nytten sin. Skikkelig lunt og godt. Så jeg må si jeg har litt lyst på et nytt et.