Shopping og tungpustet

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Vært på stor shopping i dag for å få det siste i hus :) er utrolig deilig å være ferdig etter mye bøy og tøy i dag. Litt falle på rumpen å ikke helt greie å komme seg opp igjen uten å banne å Pese må man regne med hehe. Hvorfor i alle dager skal dem henge babytøy helt nede på bakken? Er jo ikke så lett for oss da.. Litt mer flau over meg selv blei jeg også når jeg puster skikkelig oppgitt , høyt og tungt ut mellom hyllene akkurat når dem som jobber der går forbi. Hehe. Så shopping er nå blitt trening. Nå er hvertfall stellevesken pakket og klar. Samme er vognen og sengen :) super deilig å være ferdig :) woho :) . Har dere mye igjen eller har dere kontroll?

Deili me alt så e jort:) å gå på shopping e nesten ekstrem sport for mej:) oss he alt på plass, ska kjøpe noke tskjorte til mej einaste, ellers e alt på plass, vaska å klart:) no kan oss bere nyte d å vêr fornøgd me jobben oss he jort så langt:) ha en fin kveld:)

Ja nå er det beina på bordet å slappe av resten av kvelden :) :)

Deilig å få det unnagjort selv om det kan være et slit! Har selv vært på shopping i dag og fått handlet inn det som manglet av sengtøy og stelleutstyr, samt amme BH-er og topper til meg selv. Så nå er det bare babycall igjen, men det er det sambo som skal ta seg av ;) Kjenner jeg er mye mer avslappet nå som jeg vet vi har det vi trenger :)

Er godt med alt som er gjort da:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hater å handle jeg, får så vonde kynnere. Men må mann så må mann.. :D
Har igrunnen ikke noe vi mangler som vi MÅ ha før hun kommer, så slapper ganske av.. Skal en tur på ikea etter håndklær og sengekant..
Tenkte å kjøpe sånn bade sete til å legge babyen på i stampen. Noen med erfaring? Aldri prøvd/brukt men ser for meg at det blir lettere å la storebror hjelpe til.om jeg har ledige hender..

Godt å være ferdig selv om det er slitsomt! Ble faktisk ferdig i går. Manglet kun myggnetting til vogna og nå er det i boks:) synes forresten det er forferdelig slitsomt for bekkenet å gå rundt på kjøpesenter. Ligger resten av dagen jeg etter en liten runde på de harde gulvene der:(

Ja, shopping er slitsomt, godt med alt som er innkjøpt og kommet i hus:-) Gikk igjennom klærne etter storesøster i går for å se hva som kan brukes til lillebror, og dro i samme slengen frem delene til vugga som sto innerst på boden. Så nå er iallefall det gjort:-) Har det meste i hus, men montering av seng og vugge, vasking av klær, dyner og div + pakking av fødebæggen gjenstår fortsatt. Tenker det er sånn småpjusk som jeg kan kose meg med etter permisjonen starter på onsdag:-)

Hehhehe jeg ligger å lader opp til shopping nå... skal bare ha sengehimmel og lammeskinn men regner med det blir litt mer utenom :-) wi..... :-)

Back
Topp