Shopping i Stockholm.. Noen tips???

3barnsmor*30

Forumet er livet
Jeg reiser til Stockholm med jobben i morgen. [8D]
Vi har opplegg for å lære litt på fredagen, og resten av helga går til by-gåing og shopping tenker jeg!!![:D][:D][:D]

Er det noen som har vært der og har noen gode tips????
Eneste jeg vet er at vi har planer om en tur i Gamlastaden....
Kommer hjem søndag kveld.

Vi shoppet ikke så mye da vi var der, både fordi vi arver så mye babytøy at vi kanskje heller bør prioritere å bruke pengene på annet, og fordi det var så fint vær at vi satt mest på utecafeer og restauranter og koset oss i solskinnet. [:D]

Men på Norrmalm, nord for Kungsträdgården i Hamngatan, ligger Zara og Polarn O Pyret (husker ikke om det var helt slik det skrives...). Et kvartal lengre vest, ligger NK (kjøpesenter) og enda et kvartal lengre vest på motsatt side av veien, ligger Gallerian (kjøpesenter). På andre siden av Sergels Torg, i Klarabergsgate, ligger Ålens (kjøpesenter). Vi likte vel Gallerian best, flest kjente butikkjeder og billigere butikker enn på de andre 2 senterene. [:)]

Ellers fikk jeg en del tips som jeg ikke husker, av litenängel84 (tror hun skrev nicket sitt slik), men hun er mest i august-forumet. Hvis du søker på mine tråder, så finner du kanskje den jeg skrev og svaret hun gav meg. [:)] Vet ikke helt hvordan jeg finner igjen mine egne tråder selv...

Du må iallfall kose deg masse i Stockholm!! [:D]

takk for svar!

vi skal vel finne noe tenker jeg! vi er jo 12 stk på jobben som skal på tur.. 11 damer og 1 mann!
tror nok ikke det blir shopping til babyen som blir prioritert.. men litt til meg selv og litt til de to andre barna tipper jeg...

Vet at NK er dyrt... i følge søstra mi som bor borti der et sted er det senteret der alle rike går.. hun handler aldri der selv sier hun...

ORIGINAL: 2barnsmor 29 m.spire

takk for svar!

vi skal vel finne noe tenker jeg! vi er jo 12 stk på jobben som skal på tur.. 11 damer og 1 mann!
tror nok ikke det blir shopping til babyen som blir prioritert.. men litt til meg selv og litt til de to andre barna tipper jeg...

Vet at NK er dyrt... i følge søstra mi som bor borti der et sted er det senteret der alle rike går.. hun handler aldri der selv sier hun...

Kunne tenke meg at det var ganske dyrt, ja... Vi var bare rett innenfor inngangsdøren og vurderte det til å være et litt for dyrt sted for oss. [:)] Selv oppsøker jeg bestandig Zara når jeg er utenlands. Synes de pleier å ha mye fint der. [:)]

tycker du fick bra tips från LyckligOgGravid[;)]

Om de är dig selv du ska shoppa till så är Gallerian bra, Jag tycker veldigt mycket om Åhlens oxå där har dem både lite dyrare märkes ting men så har dem Åhlens eget märke som har mycket fint å ganska billigt. Tror dem har Åhlens egna märke på Gallerian oxå.

På Drottning gatan har du oxå en del butikker..

Veldigt koseligt å strosa runt i gamla stan, där finns en smycke butikk med MASSE smycker till en billig peng..

Heldig du som ska dit, jag får vänta till juni[:)]

Back
Topp