Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkPrimark har kjempebillige mammaklær! Ellers er mothercare ganske bra, og så meiner eg å hugse at eg kjøpte litt på asos sist..![]()
Skal bli utrolig godt og komme seg litt vekkHeldige du som skal til London![]()
Lønner seg forresten å gå på Primark tidlig på dagen - og helst ikkje lørdag viss mulig.. Ellers er det lange køar både til kasse og prøverom og overalt ellers!TakkDa skal jeg kikke der!
Takk for tipsLønner seg forresten å gå på Primark tidlig på dagen - og helst ikkje lørdag viss mulig.. Ellers er det lange køar både til kasse og prøverom og overalt ellers!
Jeg håper sååå at jeg rekker og få oul først!Vi tar oss en tur etter OUL vi og!![]()
Samme her ... Men jeg reiser med søster og mamma. Så hun er hjemme med pappaen sin ♡ Tror det blir værst for megDa har vi bestilt Londontur siste helgen i november!!
Første gang vi reiser noe sted uten frøkna. Skal bli både fælt og fint:-/
Ååååå det er såååå julestemning i London siste helg i november. Gleeeed degDa har vi bestilt Londontur siste helgen i november!!
Første gang vi reiser noe sted uten frøkna. Skal bli både fælt og fint:-/
Ååååå det er såååå julestemning i London siste helg i november. Gleeeed degkjenner jeg er veldig misunnelig på deg nå
![]()