Shopping i Bergen:)

Knatrikkene

Forelsket i forumet
Skal en tur til Bergen neste uke, og hadde tenkt å shoppe litt klær og sko til både store og små. Er det noen som vet om noen butikker som kan ha litt fine ting, annet enn det som er å finne i typiske kjedebutikker? På forhånd takk:)

ligger en i strandgaten, på andre siden av torget.  litt dyrere enn feks. hennes og maurits, men er myyye fint.

til deg: Nova, Retro, Pepper og den Acne-butikken /(er det ikke samme som har Pepper som har denne?).... og mange flere! Dra på Pinocchio og kjøp nydelige leker til barna, de har også en fin butikk lenger inn i Strandgaten der hvor Nova ligger, med klær og leker/interiør for barn. Ting ute på bryggen har også mye fint:)

mener jeg så en barnebutikk inn strand(kai)gt ...der 2erbussen gikk før dem stengte av...nede med hurtigbåtene. litt dyrere- masse stilig,men litt dyrt. Har også nettbutikk, men husker ikke navnet.

Kløverhuset har jo litt annerledes merker...

NameIt og Monsoon er vel forsåvidt kjedebutikker, men jeg finner mye fint til barna der. Ser fra de andre svarene at jeg shopper alt for lite i egen by.

Back
Topp