Shopping!! Hehe

Shauri

Forumet er livet
VIP
Første dag etter siste arbeidsdag.. og pengene har flydd ut!
Mannen min dro med seg Alexander ut, så jeg fikk dra alene på Kvadrat. Først innom Cubus hvor jeg kjøpte meg 2 nye bukser og 3 nye truser som jeg skal ha til etter fødselen. Godt mulig jeg kjøper meg flere nye truser etter hvert, da jeg ser et sterkt behov for utbytting - lenge siden jeg har frisket opp i undertøyet mitt. Deretter fant jeg en bukse og to gensere til Alexander på HM. Sist, men ikke minst, inn på Apotek1 hvor jeg shoppet diverse til oss alle sammen og hentet BabyBox pakken.

Skrev også en lang mat-shopping-liste, og nå har vi akkurat kommet hjem fra Kiwi med fire store bæreposer. Har det meste vi trenger til middager for 7-10 dager fremover (+/- da det var noen ting som må kjøpes senere). Har fått sansen for sånn skikkelig planlegging av middager osv, da sparer vi mye penger og det blir ikke så mye hverdagsstress med å lure på hva vi skal ha til middag. Middagsplanen vår fremover ser slik ut:
Hjemmelaget pizza
Moussaka
Kim og Alexander alene - jeg skal spise med jobben
Joika
Fiskekaker i brun saus
Kyllingsteaklets 
Kinamat
Tacograteng (husk, uten krydder)
Pølsegrateng
Kjøttkaker i brun saus
Fiskeboller i hvit saus
Ut og spise - Kim sin bursdag
Laks med hollandaisesaus
Dolmio

Høres ut som en god dag på shopping :) jeg planleggeriddager for en uke jeg også, veldig kjekt og greit! Men jeg ble nysgjerrig; hvorfor skal du ha tacograteng uten krydder? Blir det ikke vanlig kjøttdeiggrateng bare da a?

Mannen min blir dårlig i magen av tacokrydderet (mistenker vi), så vi skal prøve uten for å se om det blir bedre. Skal uansett ha tacosaus oppi, så det skal bli tacosmak av det uansett.

Wow, imponerende! Shoppingsentre og butikker er mitt største mareritt om dagen og jeg holder meg langt unna! Samboeren min handler omtrent alt :-) 13 dager til termin :-)

Back
Topp