Shopping er FARLIG.....igjen

Sorland

Forumet er livet
Tror jeg snart må legge ned forbud mot å kikke på barneklær, Oliver trenger strengt tatt ikke mer klær....meeeeeen, i dag bare "måtte" jeg kjøpe Emil-body, 2 kort ermet body, t-skjorte, 2 kortbukser, bøttehatt, strømpebukse med antiskli på knea, jakke, flere smekker med armer og en lekebil [8|], pluss at vi kjøpte flagg.

Planen var liksom å kjøpe en overdel til meg som jeg skal ha til 17.mai og flagg til Oliver....overdel til meg glemte jeg helt bort [8|]

Så nå håper jeg at jeg ikke kjøper mer klær før han trenger noe til høsten.

Hehehehe, lider av den sykdommen j også [;)]

Kjøpte faktisk emil body idag j også, og en drøss med sommerklær til minsten og litt sommerklær til Henrik også. Fant en drøss med topper til meg selv også. SKulle egentlig bare handle mat [8|]

Endte opp med å bruke 2500 spenn [8|]

Sliter med det samme selv[8D]
Hver gang jeg skal shoppe noe til meg selv,havner jeg på barneavdeligen[8|]

Hehe..kjenner meg veldig godt igjen:)
Så ofte at jeg tar meg en tur til byen for å finne noen nye klær til meg selv ( har ikke handla klær siden før jeg ble gravid), og kommer hjem med masse fint til lillegutt, og iiingenting til meg selv.. Mannen min er rimelig oppgitt- begynner å bli rimelig sjuskete i klesveien selv, men hva gjør vel det[:D]

En ting som jeg merker irriterer meg er forskjellen på klesstørrelsen..så ofte at jeg har handla klær f.eks i 74 og tenker at det kan han bruke lenge..men når han får på klærne er de nesten for små og han vokser jo ikke akkurat veldig seint.. Er mange klær vi ikke har fått brukt nå før de er for små..aargh..
Hehe..men det betyr jo lell at det blir mer shopping:)

ORIGINAL: Stine1988

Søt du sorland:)

kjøper alltid masse til Oliver men glemmer helt deg selv:)[:D]

men hvor kan man få tak i strømpebukser med antiskli på knærne? har så lyst på slik til lille snuppa:)

det har sparkjøp hvertfall [:D]

ORIGINAL: mygirl26

Haha ser den...
shoppoholiker her å....men e no så masse fint å kjøpe til dei små[:)]
Nå har jeg ikke shoppa på ei stund så begynn å krible i fingran her kjenne jeg[:D]

For noen uker siden så handla jeg sann vintage klær på kappahl og det var ikke småtteri hva jeg måtte gi for kjolan[:D]
Men alt for den smukke[:D]

De klærne er bare så søte. Skulle ønske at gutteklærne kunne vært i slik stil også...

Jeg kjenner meg også igjen med det å havne opp i barneavdelingen hver gang man skal handle klær til seg selv. Jeg synes det er pyton å handle til meg selv etter jeg fikk lillegutt. Mye mer artig å handle til ham.

Jeg har slått meg på netthandlingsbasillen, men arg så vanskelig det er å vite hvilke størrelse man skal bestille. Det er så forskjellig fra merke til merke. Bestilte en del fra MOLO for en stund siden, men det ble for stort, så da hadde jeg en unnskyldning for å handle litt mere... [:D]

ORIGINAL: lillivanilli

Søt du sorland:)

kjøper alltid masse til Oliver men glemmer helt deg selv:)[:D]

men hvor kan man få tak i strømpebukser med antiskli på knærne? har så lyst på slik til lille snuppa:)

det har sparkjøp hvertfall [:D]

Sparkjøpe har de ja, og så at obs også har slike.

Selfølgelig det har ikke vi her i byen, håper de har det på sparkjop.no da:) de høres så utrolig smart ut..

nettbutikken har slike ja ;)
Er ikke så lett å komme seg opp på knea når det blir så glatt.

Å jeg blir nesten litt glad for å lese det her jeg,har det på samma måten sjøl[:D][:D]
SKulle shoppe noe til meg til 17,meneh.....neeeeida,endte opp med masse stæsj til hu lilletrollet i stedet[:D][:D]
Pay pal er noe crap!![:D][:-]

Jepps eg vet[:D]
Skulle til tannlegen idag, og på vei tilbake til bilen så "snubla" eg innom to barnebutikker.'
Kom hjem med  matchende sommerantrekk til jentene ,jumpsuit i jeanstøy til storesøster. og en herlig body til lillesøster.

Eg lider av det samme du.
Endte på den lette sum av 2400 kr i går [8|]
Men var mye på salg da.

Er jo 30 % på alle ordinære varer på Lindex denne uken og.

Back
Topp