Shopping er enkelt

bakemamma

Elsker forumet
Så lenge man kan sitte hjemme å gjøre det ;-)

Nå har vi nettopp bestilt lekegrind og stellebord. Så da er vi i grunn ferdig med alle store ting. Nå er det bare litt sengetøy, og diverse i forbindelse med stelling og mating igjen.

Så da er det bare å vente på at tinga kommer på posten, så er det å hente med taxi :-D Kjenner jeg gleder meg til å få det på plass. Og så kan jeg begynne med vasking og klargjøring av klær :-D

Noen som vet om nettsteder som selger sengetøy? Har sett et jeg har lyst på fra jysk, men da må jeg i butikken, og det er så tungvindt. Blir veldig mye bussbytte, og det orker ikke jeg om dagen.

Har lyst på ole brumm junior sett :-p

oioioi du har kommet et stykke på vei må jeg si

Ja, det er greit å få shoppa litt hjemmefra.. Jeg får ikke kjøpt noe på lenge enda, for det er ikke noe vits i å kjøpe noe før vi har flytta (i april)..

Aprilblomsten skrev:
Så flink du er :) Princess ser jeg har nettbutikk. Jeg var der her om dagen å kjøpte et sengesett, de har masse fint! her har du adressa rett inn på sengetøy for barn iallefall: http://www.princessbutikken.no/velg-rom/til-barnerommet/sengesett/cvelgRom-ctilbarnerommet-cbarnsengesett-p1.html 

Har allerede finni ett par sett jeg skal kjøpe derifra. Men de hadde ikke det sengesettet jeg veldig gjerne vil ha :-p

Bare MÅ ha dette ;-)
http://www.jysk.no/4/58/80/1515281/a/catalog

Gizmonie skrev:
oioioi du har kommet et stykke på vei må jeg si

Hadde seng og vogn fra før, så skulle jo ikke mye til for å bli ferdig denne gangen ;-)

Unnimamma91 skrev:
Ja, det er greit å få shoppa litt hjemmefra.. Jeg får ikke kjøpt noe på lenge enda, for det er ikke noe vits i å kjøpe noe før vi har flytta (i april)..

Er det mye du mangler eller?
Kjedelig med flytting rett oppi fødsel, men sånn er nå en gang livet :-) Vi kan vel ikke alltid få i pose og sekk :-p

bakemamma skrev:

Har allerede finni ett par sett jeg skal kjøpe derifra. Men de hadde ikke det sengesettet jeg veldig gjerne vil ha :-p

Bare MÅ ha dette ;-)
http://www.jysk.no/4/58/80/1515281/a/catalog

Åja :) Det var fint det ole brum settet :) off... syntes det er så mye fint jeg!! Blir nesten litt rådvill og vet til slutt ikke hva jeg vil ha:P hehe. Men er godt fornøyd med at jeg har fått kjøpt ett sett til vogndyna og ett til senga! 

bakemamma skrev:

Unnimamma91 skrev:

Er det mye du mangler eller?
Kjedelig med flytting rett oppi fødsel, men sånn er nå en gang livet :-) Vi kan vel ikke alltid få i pose og sekk :-p

Tja, sånn passe :) Det ordner seg :)
Ja, egentlig så skulle vi flyttet nå i januar, men det hadde vært noe missforståelser med byggefolka :/ Men forhåpentligvis får vi flytta inn før vesla bestemmer seg for å komme til verden :)

Nettshopping er alltid gøy :-)

Aprilblomsten skrev:

Åja :) Det var fint det ole brum settet :) off... syntes det er så mye fint jeg!! Blir nesten litt rådvill og vet til slutt ikke hva jeg vil ha:P hehe. Men er godt fornøyd med at jeg har fått kjøpt ett sett til vogndyna og ett til senga! 

Har finni mange fine. Heldigvis gjør det ikke noe å kjøpe inn litt ekstra til senga i alle fall. Til vogna trenger man vel ikke så mange kanskje?

Unnimamma91 skrev:

Tja, sånn passe :) Det ordner seg :)
Ja, egentlig så skulle vi flyttet nå i januar, men det hadde vært noe missforståelser med byggefolka :/ Men forhåpentligvis får vi flytta inn før vesla bestemmer seg for å komme til verden :)

Kjedelig når man blir hengende så etter pga misforståelser da.
Da krysser jeg fingre for at dere er på plass i nytt hus før vesla kommer :-D

Dunn skrev:
Nettshopping er alltid gøy :-)

Det er jo så enkelt :-D

Helt enig med deg i enkelheten når man shopper slik :-))

Angående sengetøy så tror jeg at både kid og princess har nettbutikker - om jeg ikke tar fullstendig feil da.. De har hatt fine sengetøy, teppper, dyner osv.

Sist gang kjøpte vi deilig satengsengetøy til gutten vår. Så mykt og deilig det var! Det kjøpte vi på Princess mener jeg og kan anbefales :-))

Lykke til med shoppingen!

spirenlill skrev:
Helt enig med deg i enkelheten når man shopper slik :-))

Angående sengetøy så tror jeg at både kid og princess har nettbutikker - om jeg ikke tar fullstendig feil da.. De har hatt fine sengetøy, teppper, dyner osv.

Sist gang kjøpte vi deilig satengsengetøy til gutten vår. Så mykt og deilig det var! Det kjøpte vi på Princess mener jeg og kan anbefales :-))

Lykke til med shoppingen!

Kid hadde desverre ikke nettbutikk, men de er ikke langt unna ;-)
Har sett masse der og på Princess som jeg gjerne vil ha, så må nok bare sette meg på busen en dag ;-)

Jøss.. vi har ikke kommet så langt enda, har kun bilstol+base, seng og vippestol.....
Er barnestol tidlig å kjøpe?

Klær kan man alltid handle online, HM har en del tilbud nå, men Lindex i butikkene har januarsalg.........

phuongd skrev:
Jøss.. vi har ikke kommet så langt enda, har kun bilstol+base, seng og vippestol.....

Klær kan man alltid handle online, HM har en del tilbud nå, men Lindex i butikkene har januarsalg.........

Tenker du på sånn høystol?
Jeg er frista til å kjøpe det nå, så har jeg det i hus til den lille kan sitte ved bordet sammen med oss og spise.
Synes det er greit å ha alt klart i god tid, hadde nemlig ikke det med førstemann. Og jeg blir stressa for ingenting ;-)

Vi skal ønske oss Stokke stol til dåpen vi ;-) Så det kjøper vi ikke. Ellers må jeg si dere er effektiv, jeg har ikke hentet ned et eneste plagg fra loftet enda. Tenkte å begynne etter vi har vært på østlandet nå og må se om jeg blir fortsatt sm og orker :-p

bakemamma skrev:

phuongd skrev:

Tenker du på sånn høystol?
Jeg er frista til å kjøpe det nå, så har jeg det i hus til den lille kan sitte ved bordet sammen med oss og spise.
Synes det er greit å ha alt klart i god tid, hadde nemlig ikke det med førstemann. Og jeg blir stressa for ingenting ;-)

Du har nok rett der, burde vel kanskje se etter nå.. Takk for tips!

Back
Topp