Shopping deppa

kosermeg

Forelsket i forumet
Jeg var på shopping i dag og skulle ha meg ei bukse og BH. Det finnes jo ingen BHer som er større enn 85 rundt. Det jeg syns er rart er at du får de opp til 85 E, men det jeg trenger er en 95 C. hvorfor skal det være umulig og finne. Var 85B før graviditet, så da hadde jeg ikke så store problemer.
Tenke at jeg kanskje skulle begynne å kjøpe amme BH siden jeg må ha det uansett, men de var jo like små.
Hvor går jeg for å handle BH uten at det trenger å koste for mye???
Jeg vet at de som trenger store BHer handler på undertøysforretninger, men de er jo kjempe dyre.
Ikke nok med det, H&M har så utrolig lite valg i mamma klær. Noen forslag her?
(liker ikke handle på nett)

Dette ble masse syting.

Takker for svar

hei:) hos Change har de bh-er i din størrelse som koster fra ca 250,- det syns jeg ikke er dyrt:) lykke til:)

hvis jeg ikke husker feil så har lindex en del bher i store størrelser.. der jeg fant mine i alle fall :)
hvis ikke det er for langt å dra, så har h&m i sverige (på nordby) mammaklær :)

Kappahl har en egen undertøys avdeling i butikken som heter xlnt! Der har de større strl :) Polar o pyret har mamma klær, men det er jo dyrere! Jeg har kjøpt noen tights fra mamma avd til HM også brukt vanlig overdeler, kjoler eller tunikaer! Det er maaaange kjoler og tunikaer som har ett snitt som passer!

Sparkjøp har mye billig og greit. Ikke alltid den beste kvaliteten, men vi skal jo ikke bruke klærna i evigheter heller

Her har jeg kjøpt slike forlengere når BH'en ikke passer rundt meg lengre :-) Gidder ikke kjøpe så mange nye bh'er for snart er det tid for ammebh shopping, og når ammingen er over vil ikke bhæene som jeg går med som gravid passe lengre :-) SÅ det er mitt tips om cuåen i bh'en passer fremdeles.

Når det gjelder mammaklær er mitt råd å kjøpe singleter/topper  på vanlige butikker., samme med cardiganger/trøyer som kan brukes åpen og som også kan brukes etter graviditeten kjøper jeg på vanlige butikker.  De som er kroppsnære passer fint selv om man er gravid :) Bukser /tights/shortser kjøpes på HM.   Jeg har lagt min elsk på shortser dette svangerskapet, for de kan brukes sommer som høst med strømpebukse under :) Da slipper en å kjøpe dobbelt opp av sommer og høstklæt. Ellers fresher jeg opp antrekk med sjal, øredopper og slikt :)

Back
Topp