Shoppetråd!

RacingFrue

Glad i forumet
Må vi ikke ha en slik en? Jeg syns det er så koselig og se på ting jeg kjøper/får til bebis. Tenkte det ville vært en koselig tråd der vi kan legge ut bilder av klær/utstyr. Bør ikke være nytt heller, ofte arver man og får en del gaver og.
b5c1bb7f50d83f0d022c81336db78960


Her har jeg shoppet litt på salg. Hadde bare tenkt til å kjøpe nøytralt fram til jeg får vite kjønn, men... kjenner flere som venter begge kjønn så kjøpene blir uansett ikke bortkastet :)
 
Jeg har akkurat klikket en shorts og bluse hjem fra Marmar, samme som Charlott Pettersen har her (hennes bilde):
herman-karl2.jpg
 
Jeg er kjempefan av den aqua blå fargen der!

Ja, synes også den er fin!
Jeg bestiller alltid strømepbukser fra Condor, og det skal jeg gjør når lønna kommer i forskjellige farger.

Jeg er nok litt over middels interessert i barneklær, det er så gøy :)
 
Shoppa litt på salg i dag :)

boy-bamse-low.jpg
TS2-014367_-_Copy_large.JPG
konges-sloejd-konge-sloejd-kongesloejd-uro-mobile-baby-kids-graa-graamel-grey-skyuro-sky-skymobile-p.jpg
 
cozyfix-ammepute.png 237121-4-1242103812891-n400.jpg

har kjøpt disse to <3 bare ikke stativet til Leandervuggen da :) Åhhh <3 gøy gøy gøy!!
 
Handlet bittelitt mer nøytralt tøy, men nå vil jeg vente for å få mer farger :)
Klør i fingrene etter å kjøpe de store tingene, men det blir nok ikke før utover våren det! Også er vi så heldige at svigers har sagt de vil kjøpe en ny vogn til oss :)
 
Cosyfix har jeg også kjøpt!
 
Back
Topp