Shoppet på nett

Ophelia

Elsker forumet
Har gått å ventet leeenge på at den nye kolleksjonen til Pomp de Lux skulle komme. Den ble lagt ut idag og de har så mye fint til de små! Så nå har jeg akkurat svidd av noen lapper[8D] Love it!
Her kan du ta en titt hvis du er interessert; http://www.pompdelux.no/

hihi, har ventet på denne dagen en stund jeg også [:D] Første jeg gjorde da snuppa sovnet var å gå inn, har handlekurven full nå!

ORIGINAL: mammajuli/oktober

Hvordan er klærne i størrelsen? Store, små... [:)]

Jeg synes de er store i str., gjelder egentlig alt bortsett fra body'er som er vanlige i str.

ORIGINAL: lykkelimamma

ååå der va det myye fiiint[:D]

Likte INGENTING der jeg.. Eller, klærne var jo fine, men altfor lite farger, meste var i gråtoner og farger med grått i.. Elsker farger..[:D]

Det har jeg også venta leeenge på! Vært og sett på nedtellinga mange ganger! [8D]

Er så masse fint der! Har en del klær derfra nå til henne, og de er jo bare helt herlige i stoffet, og en knall kvalitet! Og ikke så galen pris heller!
Men er store i str da, så snuppa her vasser jo i dem. Men klarer ikke å ikke kjøpe noe fordetom. Vil jo passe en eller annen gang! [:D]

Synes det er veldig greit med litt forskjellig - noen dager er hun en fargeklatt uten like, mens andre dager ganske så nøytral. Gøy å variere! Off, elsker barneklær!.....[8|][:D]

Ikke kjøpt noe fra denne kolleksjonen enda, men blir nok noen lapper svidd av der! [8|]

Haha, fått kortnummer heimefrå..... [:)] Blei noko klær jah!

Er jo ikkje som eg KUN brukar sånne klær liksom, men eg likar å variere mellom fargar og "fint" på ungane og! [:D]

ORIGINAL: Lilletrampepus

ORIGINAL: Delgado

Likte INGENTING der jeg.. Eller, klærne var jo fine, men altfor lite farger, meste var i gråtoner og farger med grått i.. Elsker farger..[:D]

Må si meg enig i den [8D] Var liksom så triste farger. [8D]
(Flaks for meg det, for jeg har nettopp bestilt klær for 3.500 til meg og Sander)

Åhh.. Hehe.. Ble sikkert mye fint da.. :) Gleder meg til jeg kan begynne å shoppe litt å :) Endelig spart til lappen nå, så ringer i morgen og bestiller pakke! :D Da skal jeg shoppe til meg og snuppa ....[:D]

Veldig mye fint!

Liker å kombinere fargerike plagg med nøytrale plagg, jeg[:)]

Back
Topp