Shoppet du på Black Friday?

Har du shoppet på Black Friday?

• Ja, kun på nett.

Votes: 1 6,7%
  • Ja, kun i fysisk butikk.

Votes: 1 6,7%
  • Ja, både på nett og i fysisk butikk.

Votes: 4 26,7%
  • Nei.

Votes: 9 60,0%

• Antall som har svart
    15
Jeg har ventet siden mai på at irobot støvsuger skulle komme på salg :D så den fikk jeg til halv pris i dag og er så glad ♥️
Støvsuging er virkelig noe som tar hardt på bekkenet så da har jeg kjøpt meg litt fri ;)
Ingen typisk babyting akkurat, men en invistering til et bittelitt enklere svsngerskap :D

Ellers blush.no, di er mye rimeligere enn blivakker denne helgen :)

Nei, fant ikke de jeg ville. Bedriften vår er invitert til handledag på power neste søndag, håper å finne noe da :)

Jeg er motstander av hele konseptet så jeg kjøpte ikke noe. Men det er jo noe annet om man har planlagt å kjøpe noe, da er det jo lurt å kjøpe når det er på salg :) Mannen min kjøpte en høyttaler han hadde ønsket seg lenge.

Jeg handlet julegaver, og fikk 40% på en jakke til broren min, billig sminke og billige strikkebøker på nett til venninne og søster.

Jeg er heller ikke veldig glad i konseptet, og jeg synes reklameringen er ekstrem og slitsom (aner ikke hvor mange mail og SMS jeg har fått). Når jeg endelig trodde det var over etter i går, ser jeg at endel har utvidet frem tom søndag...

Jeg kjøpte meg piggsko, ønsket meg lenge :)

Og lego til sønnen min på 50%, har bursdag om 2 uker ;)

Jepp, gjorde unna meste parten av julegavene.

Back
Topp