Shopper du mye til barnet?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Shopper dere mye? Klær? Leker? Handler dere helst på nett eller i butikk?

Har dere forresten sett alt det fine som finnes på Bluum? Er det noe fra den nettbutikken som kan friste som topp 100 premie kanskje?? Topp 100 juni kommer om to dager, følg med ;)

Shopper om jeg finner noe veldig fint eller venter litt i håp om tilbud

Shopper først og fremst ting vi MÅ ha. Iblandt en ny leke eller et klesplagg, men veldig sjeldent. Han har fått så mye, så det e ikke så mye behov :)

Kjøper mest for gøy siden vi får og arver så masse fint [emoji4] Synes det er hyggelig å kjøpe sammen med mannen i butikken. Kanskje ingen overraskelse at vi er førstegangsforeldre? [emoji12]

Tror jeg svarte på generelt, men pytt pytt ;) Føler ikke jeg gjør noe annet enn å handle klær. Nå er vi på 74/80. Ny vogn ble det også da jr var for lang for sin.. Ellers blir det en del leker. Hvertfall om kjæresten har noe som hun digger. Da må jo min også få hehe... Før han ble født kjøpte jeg mye interiør, men det er ikke noe spennende lenger.

Shopper vel stort sett bare nødvendige saker. Men det besteforeldrene driver med er i en klasse for seg selv [emoji23]

Blir fort litt shopping ja:-p men stort sett bare nødvendige ting:-) han har vokst så fort så bruker plutslig str 80 i body!

Vil egentlig si nei, men når jeg tenker meg om så handler jeg nok et eller annet til han minst en gang i uka. Gikk og vandret på et senter forrige dagen og skulle ikke ha noe, da fikk han både bøker og et nytt antrekk. Ligger ei pakke med ny vognpose (som jeg tenkte at jeg ikke trengte siden det egentlig holder med teppe...) å venter på meg på posten.

Så ja, jeg shopper nok en del til han ja.

Kjøper mest for gøy siden vi får og arver så masse fint [emoji4] Synes det er hyggelig å kjøpe sammen med mannen i butikken. Kanskje ingen overraskelse at vi er førstegangsforeldre? [emoji12]
Henger meg på denne! Arvet omtrent alt vi trenger fram til str 68 (som han bruker nå), men må ut å kjøre noe en gang innimellom sammen med barnefar. Er jo så hyggelig å se sammen å finne noe "kult" han kan ha på seg eller noe gøy å leke med.
Førstegangs vi også :angelic:

Mini her er godt inn i str 74 allerede og her har shoppegalskapen tatt fullstendig overhånd! Her har jeg brukt unødvendig mye penger på mini.... jeg arver mye, men bruker mest nykjøp... synes det er hyggelig å kle han opp i klær som jeg har kjøpt selv og er min stil

Bruker og unødvendig mye penger på klær til mini. Helt gniten når d er til meg selv, men strør rundt meg når det er til barna :p

Back
Topp