Shopper du mye til barnet?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Shopper dere mye? Klær? Leker? Handler dere helst på nett eller i butikk? Kanskje den kommende babyen har en søster eller bror dere handler til?

Har dere forresten sett alt det fine som finnes på Bluum? Er det noe fra den nettbutikken som kan friste som topp 100 premie kanskje?? Topp 100 juni kommer om to dager, følg med ;)

Har ikke shoppet noe til babyen enda, men har fått allerede noen plagg og ei seng. Satser på å arve litt fra andre familiemedlemmer før vi eventuelt kjøper selv [emoji28]

Har kun blitt litt til lillebror i magen. Men storebror får ting rett som det er, selv når jeg egentlig skulle handle til megselv [emoji23]

Har ikke satt i gang noen handling av betydning så langt. Eneste jeg har kjøpt inn er noen få garnnøster og et hefte med strikkeoppskrifter for babytøy.

Har ikke shoppa noe som helst til babyen enda.. Har endel etter storesøster, men blir vell noe etterhvert tenker jeg [emoji6]

Har nesten ikke handlet noe faktisk. Arvet det meste fra familie siden jeg har småsøsken :)vi kjøpte ny vogn da ❤og så har vi min gamle sprinkelseng blant annet ;)

Vi kommer til å arve en god del av familien siden det er flere som har fått barn de siste årene og har mye klær og leker som knapt er brukt, så har enda ikke fått shoppet noe enda.
Trenger en liten oversikt over hva som er å spare på før jeg hiver meg over shopping bølgen :)

Har kun blitt litt til lillebror i magen. Men storebror får ting rett som det er, selv når jeg egentlig skulle handle til megselv [emoji23]
Den hørtes veldig kjent ut.. går inn for å kjøpe ny bh, kommer tilbake med sommerklær til storebror [emoji14]

Ellers handlet veldig lite til neste - har det meste fra før :)

Har tatt litt vel av etter OUL, men bare klær. Måtte ha en del rosa igjen. :) For det meste handler jeg til storebroren og storesøsteren.
Det er veldig kjekt å kjøpe leker når sønnen min nå er 11 måneder. :)

Har bare bestilt sånn veggdekor fra wish.com :P sånn med jungeldyr og greier.. hihi. Moren min er jo så gammeldags av seg at hun syns ikke at vi skal kjøpe vogn eller noe ennå, så vi tenkte å vente til sommeren. Kanskje vi finner noe på ferie. :)

Har ikke kjøpt noe ennå. Skal kjøpe bæresele og vurderer et newborn-sete, ellers har vi alt fra storebror. (Også får vi se hvordan jeg klarer å holde meg når tiden tikker mot oktober da..)

Har ikke kjøpt så mye til babyen enda. Men til storesøster kjøper jeg alt for mye! Er over gjennomsnittlig interessert i barneklær så går mye penger til det. Kjøper en god blanding av dyre klær (jeg som aaldri skulle kjøpe merkeklær til barna[emoji85]), billige klær og brukt. Kommer nok til å gjøre det samme til lillebror :)
Handler både i nett og butikk. Jobber selv i barneutstyrs butikk så kjøper mye her. Er også flink til å lete etter tilbud hvis det er noe spesielt jeg er på utkikk etter.

Har virkelig gått amok i klesbutikkene jeg nå:smiley-ashamed005 Og ikke nok med det, men da jeg kom hjem fortsatte jeg jammen meg på nettet! Hadde det ikke vært for at bankID var nede så betalingen ikke gikk igjennom, hadde jeg røket på 1700 kr til på boozt, (-på 30-50%!!) Nei, nå er det kjøpestopp til Londonturen i aug/sept:stop

Ingenting [emoji28] har 1 gutt og 1 jente fra før så har nok av ting [emoji16]

Back
Topp