Shopper du mye til barna?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Nei, det gjør jeg egentlig ikke.
Men oftest på nett. Går ikke mye i butikker.
Blir gjerne nameit, h&m, lekmer, cdon...

Nja. Periodevis. Men ofte mest til barn. Jeg er litt mer i butikk. Eldste blir mer cubus, h&m og new yorker typisk. Minste litt all over.

Ja, kjøper helst i butikk. Kjøper i nettbutikk hvis det er et produkt som er kjent og det er på salg f.eks, ellers vil jeg kjøpe i butikk. Vi har et veldig godt utvalg med butikker her, men om vi ikke handler der vil det forsvinne!

Vindusshopper mye på nett [emoji28] kjøper minst mulig nå siden vi ikke vet hvor stor hun er, hvor fort hun vokser og hva/hvor mye vi får i gaver når hun kommer. Har også arvet veldig mye etter niesa mi som ble 3 år i juni, mye nesten ubrukt og heldigvis var jo hun også sommerbarn så forhåpentligvis passer størrelsene ganske godt til årstider og høytider framover [emoji4][emoji4]

Handler på nett i samarbeid med sønnen min. Han vet godt hva han liker og nettbutikkene har så mye større utvalg enn i fysiske butikker at det blir mest der det handles. Bruker mye nettbutikkene Zalando og Boozt til ham. I tillegg Familiebutikken og noen andre.

Last edited:
Kjøper mye leker på salg fra nett blir en del klær på salg fra name it. Men de handler jeg i butikk.

På nett. Zalando, boozt, jollyroom, Lekmer

Nei, handler ikke mye. Handler på Cubus, Hm og KappAhl for det meste. Mest i fysisk butikk.

Kjøper alt for mange tøybleier og stoff til å sy barneklær og så syr jeg aldri..

Det spørs litt, blir litt på nettet viss det er salg :)

Men for det meste på H&M, Cubus å Kappahl

Back
Topp