x1xTrine6
Gift med forumet
Er det noen som er som meg? Har litt tendenser til shoppedilla og kjøper til tider kanske mye rart og unødvendig bare fordi jeg synes det er fint eller kan være kjekt å ha. Ungene har blandt annet fått 16 care bears,samt cear bears sengetøy,gardiner, klær mm. og en del My little pony stæsj. Ikke fordi de har bedt om det,men jeg synes det er så fint. Ole brum er også en kjærkommen figur hos oss. Har allerede kjøpt badetøy,sommerkjoler,sandaler og endel "når jeg blir tynn" tøy til meg selv. Hamstrer flere kartonger med,bleier,grøt,mme,middagsglass,våtservietter og stelleprodukter. Ungene er medlem i diverse bokklubber også. Har også fremtidsinnvestert i ny ole brumm gåbil og gåstol til julian på 5mnd. Har to vippestoler,to gåbiler,to fisher price leke stativ med teppe, en kombivogn med søsken sete,en tvilling trille og en enkel trille. Har tre sprinkelsenger,ei vogge og ei reiseseng samt en bærebag. Er veldig glad i å handle på salg og hadde en del ting fra før.. Pengene jeg bruker tjener jeg på vaskejobber jeg har og er utenom budsjettet. Har også en haug av masse annet rart,men hvis jeg ramser opp mer her nå,er jeg redd jeg blir sperra inne.
Er jeg helt sprø eller finnes det flere som meg?[8D]
Er jeg helt sprø eller finnes det flere som meg?[8D]