Shoppedilla

Hormonfrøkna

I full hormoni!
Februar 2014 - Skjult forum
Sliter å holde meg med å starte shoppinga. Er jo så mye fint å få tak i! Dessuten får vi vinterbaby nå og hadde sommerbaby sist, så er nok litt vi trenger. Men skal nok holde meg noen uker til før jeg starter med shoppinga. Enn så lenge kan jeg jo se på alt det fine som er å se på på internett :D

Jeg har gutt fra før (sommer) Har jente fra før (februar)

Det er nok ikke så mye vi TRENGER til denne her, egentlig.

Men vi trenger antakelig en veldig, veldig dyr ting da.

Bil med plass til tre barneseter....

Jeg har gutt fra før (sommer) Har jente fra før (februar)

Det er nok ikke så mye vi TRENGER til denne her, egentlig.

Men vi trenger antakelig en veldig, veldig dyr ting da.

Bil med plass til tre barneseter....

Hva slags bil har dere nå?
Har hørt at Volvo v70 har plass til 3 bak. Ellers er det ford s-max, opel zafira og skoda superb/octavia jeg kommer på sånn med en gang. Skoda Superb er den bilen med desidert størst plass bak i kupeen (som ikke er en flerbruksbil).

Volkswagen Sharan er suveren, den har fullverdige seter til alle og er veldig romslig :)

Jeg klarer meg fint enda - i motsetning til første svangerskap hehe. Jeg har mye babytøy, tror faktisk ikke jeg trenger å kjøpe noe...med mindre der blir en jente da. Men det er der lenge til jeg får vite. Har vippestolen, ammepute, stellematte og sprinkelsengmadrass. Men har solgt sprinkelsengen, vogna og bilstolen.

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Huff ja, skjønner hva du mener. Men venter nok litt. Trenger ikke så mye, men litt klær kommer jeg nok til å handle om det blir motsatt kjønn. Det verste for meg er å ikke handle nytt bæretøy!
Kommer til å vente med handlingen til jeg iværtfall har sett et bankende hjerte.

Vi har en Avensis.

Og må på langtur også ha plass til hunden... Det er bare på ferie da...

Plass er viktig ja. Er glad vi slipper og bytte bil. Vi har Pajero og har plass til dobbeltbur til to store hunder og vogn. Er ikke så ofte det er behov for det nå da.

Huff ja, skjønner hva du mener. Men venter nok litt. Trenger ikke så mye, men litt klær kommer jeg nok til å handle om det blir motsatt kjønn. Det verste for meg er å ikke handle nytt bæretøy!
Kommer til å vente med handlingen til jeg iværtfall har sett et bankende hjerte.
Hva ville du hatt om du skulle kjøpt nytt bæretøy? Vurderer å kjøpe nytt jeg også.

Har stortsett det jeg trenger, men da ville jeg ha kjøpt Ellewill Paisley, vevd sjal, str.4! Og evt. en babymei tai....
Har ellers Beco butterfly 2, Ellewill Zara, slynge og elastisk sjal (som jeg kommer til å selge, foretrekker vevd sjal).

Nei,altså....Ehm... Jeg mangler bare ulltøy og dress jeg... For jeg har tøy etter en sommergutt og en vårniese :) Alt fra str 50 til 68....Men allikevel vil jeg handle mer... Men jeg skal tøyle meg til jeg vet at alt er greit...

Jeg har jo bare et elastisk Sjal og en meitai, så mulig jeg "trenger" vevd Sjal

Ja, det spørs om du trenger det ja:D Sjekk ut tettinntil.no

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Og ellewill.no

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Jeg har jo bare et elastisk Sjal og en meitai, så mulig jeg "trenger" vevd Sjal
Ville heller brukt meitai når det elaatiske ikke holder lenger.

Jeg skal ha mitt første barn, har absolutt ingenting fra før. Er veldig usikker på hva man trenger av klær sånn til å begynne med? Ti bodyer eller tretti?hvor mange i hvilken størrelse? De vokser jo så fort.. Bukser? Et par kanskje?

Jeg skal ha mitt første barn, har absolutt ingenting fra før. Er veldig usikker på hva man trenger av klær sånn til å begynne med? Ti bodyer eller tretti?hvor mange i hvilken størrelse? De vokser jo så fort.. Bukser? Et par kanskje?
Vi gikk ut fra en sånn standardliste med 6-8 bodyer og litt færre bukser sist. Det var alt for lite. Vi fikk en gulpebaby som måtte skiftes på minimum tre ganger daglig. Jeg hater å vaske klær i tillegg, så denne gangen skal jeg ha mer. Men det kommer helt an på babyen og hvor glad du er i å vaske klær. Det enkleste er kanskje å ta utgangspunkt i en standardliste og se an babyen. Send pappan ut på shopping om du syns det er for lite.

Vi hadde heldigvis mye klær, gulpebaby og hadde absolutt ikke overskudd til å gå på shopping pga amming dagen lang. Hadde sikkert 15 gulpekluter, men måtte vaske ofte likevel. Ikke fikk vi mye 50-klær i gave heller, som mange sier. Og de ble brukt i 5 uker, så vi fikk brukt alt! Kjempeglad for at jeg hadde alt klart.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ville heller brukt meitai når det elaatiske ikke holder lenger.

Det har hodt fint til de to eldste det altså, elastisk til baby og meitai etterpå.

Men jeg har prøvd et vevd sjal en gang, et ellevill zara, og jeg likte det veldig godt, så det frister litt. Men vi får se, jeg klarer meg egentlig med det jeg har. Meitaien har jeg sydd selv forresten, av stoff fra ikea, så den kostet ikke allverdens... Men skulle hatt hovestøtte/sovehette, det har jeg tenkt mange ganger at jeg skulle lage til, men såvist jeg husker aldri gjort.

Back
Topp