Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men gud så gøy det er. Jeg har allerede en hel haug med klær, litt i forskjellige størrelser. Tror det skal ligge en utstyrliste litt lenger oppe. Dersom du er usikker på hvilken størrelse du skal begynne å kjøpe klær i så hør med din mor hvor store barn hun fikk. Vi er ikke så helt ulike våre mødre på det området. Jeg har hatt omtrent like store babyer som min mammma. Lengste babyen jeg har hatt er 50 cm og tyngst var ca. 3,2 kg.ORIGINAL: tvilling38
Ha ha ha det har du rett i, det tar helt avmen gud så gøy det er. Jeg har allerede en hel haug med klær, litt i forskjellige størrelser. Tror det skal ligge en utstyrliste litt lenger oppe. Dersom du er usikker på hvilken størrelse du skal begynne å kjøpe klær i så hør med din mor hvor store barn hun fikk. Vi er ikke så helt ulike våre mødre på det området. Jeg har hatt omtrent like store babyer som min mammma. Lengste babyen jeg har hatt er 50 cm og tyngst var ca. 3,2 kg.
ORIGINAL: Jenta-83
ORIGINAL: tvilling38
Ha ha ha det har du rett i, det tar helt avmen gud så gøy det er. Jeg har allerede en hel haug med klær, litt i forskjellige størrelser. Tror det skal ligge en utstyrliste litt lenger oppe. Dersom du er usikker på hvilken størrelse du skal begynne å kjøpe klær i så hør med din mor hvor store barn hun fikk. Vi er ikke så helt ulike våre mødre på det området. Jeg har hatt omtrent like store babyer som min mammma. Lengste babyen jeg har hatt er 50 cm og tyngst var ca. 3,2 kg.
Oj...
Da får jeg store unger...
Hjelpes..
Broren min var 5 kg og jeg var 4,5 kg... og vi var begge 52 cm lange...
Men jeg har ikke på langt nær så stor mage som det mora mi hadde da hu var like langt på veg.
ORIGINAL: Jenta-83
ORIGINAL: tvilling38
Oj...
Da får jeg store unger...
Hjelpes..
Broren min var 5 kg og jeg var 4,5 kg... og vi var begge 52 cm lange...
Men jeg har ikke på langt nær så stor mage som det mora mi hadde da hu var like langt på veg.