Shoppe

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Hvor shopper dere klær??

Både til dere selv og barna?

Til meg:
Etsy.com
H&M
Zavanna
Ebay.com
L'Amazone
Til jentungen:
Etsy.com
Kappahl (Newbie)
Name-It
H&M
Lindex
Cubus

Til bebis i magen:
Name-It
H&M
Lindex
Kappahl(Newbie)

Til meg selv:
H&M, Cubus, kappahl etc...
Bestseller.com (vero moda, Vila)
Ellos.no
Zalando.no

Til jenta på 2,5:
De vanlige som h&m, kappahl etc...
Zara.no
Next barneklær (søk på nett)
Pomp de luxe
Barnas hus

Til babyen i magen:
Ull fra smaaungene.no
De vanlige butikkene som nevnt ovenfor.

Til meg: MQ, KappAhl og HM for det meste.
Kosetøy etc på Cubus, og en hel del på Xxl. Finner alltid noe der:P

Mini: HM og Polern
Lillesøster: KappAhl og Polern

Til meg blir det en del fra asos, zalando, hm, cubus og vila.
Til barna blir det mye hm, cubus, kappahl og lindex. :)

lekmer.no har jeg bestilt på til babyen - og skal hente på posten idag :-)
Handler og på en del nevnt over :-)

Stort sett på de nevnte over her! Har rydda i klesskapet de siste dagene, og føler for å komme tilbake til jobb i november (leeenge til) uten å ha samme tøy som de eldste elevene... :P

Stort sett på de nevnte over her! Har rydda i klesskapet de siste dagene, og føler for å komme tilbake til jobb i november (leeenge til) uten å ha samme tøy som de eldste elevene... :P

Haha... Veit du hva, jeg har opplevd det samme flere ganger :p og jeg jobber på barneskole... Litt flaut å ha samme skjerf/genser pg spesielt bukse som en 7klassing....

Haha... Veit du hva, jeg har opplevd det samme flere ganger :p og jeg jobber på barneskole... Litt flaut å ha samme skjerf/genser pg spesielt bukse som en 7klassing....
I know.. En ting var da jeg jobba i 10.klasse, men nå er jeg på barneskolen.. Hvor finner vi tøy som de ikke har?? :p

I know.. En ting var da jeg jobba i 10.klasse, men nå er jeg på barneskolen.. Hvor finner vi tøy som de ikke har?? :p

Jeg tror vel det er barna som kler seg mer og mer voksent egentlig. Skremmende hva jeg kan se de gå med innimellom... Utfordrende klær og skjerf, jakker og vesker til flere titallstusen... Hadde på meg min canada goode jakke sist vinter da jeg fikk en kommentar fra en jente i 7klasse... "Har du CG jakke fra fjordårets kolleksjon du a?" Trodde jeg skulle dæve "er ikke du 12" skulle jeg svart... Hehe

Meg: bruker mest merkeklær, men har et åpent sinn så lenge klærne er fine;) merker jeg sliter med å finne stilen mellom voksen og ungdommelig. Vanskelig alder

Gutt 8 år: Zara og name IT
Gutt 1 år: name it, Zara, menini, newbie- handler i butikkene
Jente feb: memini,lille lam, Zara

Baby: pop,nøstebarn og hm

Back
Topp