shoppe

carinam

Flørter med forumet
Nå har min kjære Emil blitt 3 og en halv mnd og vi var på barnas hus her om dagen og skulle kjøpe myggnetting til vogna og noe han kunne ha på seg i konfirmasjon og 17. mai:)
 Shopping gale som både jeg og faren er så gikk vi en smule amok og endte opp med en vogn til (har jo bare 2 fra før da) bæremeis og selvfølgelig nettet og bunad.
Junior ser jo fin ut da og samme uka kjøpte vi også inn nytt bilsete til han som han skal bruke når han blir større.

SÅ vi er enige om at joda vi trengte det vi kjøpte bortsett fra vogna kanskje men hender det tar av litt mye i barnebutikkene..

kjekt å shoppeemoticon , men jeg har aldri forstått meningen med å ha ørten vogner jeg da....man får jo bare brukt en i gangen...mener ikke å være frekk altså emoticon  

Strikkeguri skrev:
kjekt å shoppeemoticon , men jeg har aldri forstått meningen med å ha ørten vogner jeg da....man får jo bare brukt en i gangen...mener ikke å være frekk altså emoticon  

hehe nei kunne nok fint klart meg med en vogn.. men har en som er litt ødelagt på bremsene så den står hos besteforeldra til junior. så har vi en ganske stor emmaljunga så er greit med en som er liten når den blir slått sammen så jeg kan få den inn i en liten bil når vi skal på tur. og de 2 andre vognene ble kjøpt til samboerns eldre barn som er 11 og 7 nå så fargene er ganske bleket på vognene

Back
Topp