Shoppe tråd! ❤️

Marthe<3

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
MayDay2021
September To Remember 2022
Her kan vi linke til alle ting og tang vi vil shoppe eller har shoppet :joyful:❤️

Ble litt gravid/ammeklær ja:joyful::angelic:

Vedlegg

• Screenshot_20200830-215501_Gmail.jpg
    Screenshot_20200830-215501_Gmail.jpg
    21,1 KB · Visninger: 86
Vi har kjøpt en Tula free to grow bæresele, fra fødsel til 20 kg :joyful:

Gleder meg til å kunne begynne å kjøpe ting, men tørr helt ærlig ikke enda.. Er så redd det skal skje noe:sorry:

Har kjøpt 3 ting brukt på finn :) Babygym, Babybrezza og ammepute. Spart 3560 :smug: Tenkte jeg skulle prøve å kjøpe så mye som mulig brukt, er jo så mange som selger nesten helt ubrukte ting!

Stellesekk er så utrolig praktisk ☺️ Elsker vår og skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte stelleveske først

Ja det må jo være mer praktisk med noe du kan lenge på ryggen, har jo alltid et par andre ting man skal ha med seg når en skal på farta med dissa små:smiley-ashamed004

Har mykje frå førstemann, men har selt hovudvogna og sprinkelsenga :) Hovudvogna skulle eg på død og liv ha med fire faste hjul (aldri meir) og senga var eg ikkje heilt fornøgd med (selde den ei veke før eg visste eg var gravid) :P

Kjøpte meg ein stellesekk til 200 kr på den lokale bruktbutikken :happy:

Mamma begynte og linke til vognposar i går, så no har eg brått kjøpt meg ein lite brukt Easygrow nature til 900,- Så då er vinterposen klar også :hilarious:

Mamma begynte og linke til vognposar i går, så no har eg brått kjøpt meg ein lite brukt Easygrow nature til 900,- Så då er vinterposen klar også :hilarious:
Jeg har lyst til å kjøpe vognpose nå jeg også! Er jo salg på jollyroom!

Back
Topp