Lykkeboom Gift med forumet 11 Okt 2010 #1 Strålende fornøyd med shoppingen min i dag. Var på Obs'n og der solgte de fjorårets friend vinter dresser [:)] Tilbudet var 2 stk for 499.- [:D] Så da ble det en i 92 og en i 98 [:)] Var også innom spar-kjøp. Der har de 30% avslag på Safa ull [:)]
Strålende fornøyd med shoppingen min i dag. Var på Obs'n og der solgte de fjorårets friend vinter dresser [:)] Tilbudet var 2 stk for 499.- [:D] Så da ble det en i 92 og en i 98 [:)] Var også innom spar-kjøp. Der har de 30% avslag på Safa ull [:)]
Lykkeboom Gift med forumet 11 Okt 2010 #2 ORIGINAL: alruto Var du på sartor??????Jeg og VILLE!!! Jepp, sartor. De er kjempe flotte i burgunder farge. Kn ta med en i morgen så får du se [:)]
ORIGINAL: alruto Var du på sartor??????Jeg og VILLE!!! Jepp, sartor. De er kjempe flotte i burgunder farge. Kn ta med en i morgen så får du se [:)]
Puz82 Elsker forumet 12 Okt 2010 #3 ORIGINAL: Lykkeboom Strålende fornøyd med shoppingen min i dag. Var på Obs'n og der solgte de fjorårets friend vinter dresser [:)] Tilbudet var 2 stk for 499.- [:D] Så da ble det en i 92 og en i 98 [:)] Var også innom spar-kjøp. Der har de 30% avslag på Safa ull [:)] Håper di har d her også. Jeg digger Safa strømpebuksene demmers
ORIGINAL: Lykkeboom Strålende fornøyd med shoppingen min i dag. Var på Obs'n og der solgte de fjorårets friend vinter dresser [:)] Tilbudet var 2 stk for 499.- [:D] Så da ble det en i 92 og en i 98 [:)] Var også innom spar-kjøp. Der har de 30% avslag på Safa ull [:)] Håper di har d her også. Jeg digger Safa strømpebuksene demmers