*SHOPPE/INSPIRASJONSTRÅDEN*

FancyPants

Forumet er livet
Jeg har alltid vært rimelig opptatt av klær og mote, men med graviditeten og alt det nye forsvant det litt. Nå som jeg har "vennet" meg til å være gravid dukker shoppelyst og interessen for klær opp igjen..

Her kan vi jo poste noen av våre kjøp på klesfronten. Kanskje vi kan få inspirasjon av hverandre?

Jeg kan jo begynne med det jeg shoppet i går på www.hm.com

Kjøpte mamma-singleten i hvit også (1 sort og 2 hvite)
-----------------------------------------------------------------------

Lurer litt på om jeg skal investere i dette fra www.ellos.no også:

kr 125.-                                             kr 49,-

99,-                                                            299,-

99,-

Den blomstrete kjolen finnes i blå/grønntoner også. Er usikker på hvem jeg skal velge. syns de er så stygge at de blir kule liksom, hehe!

Hva syns dere?

kanon bra tråd du har laget!

har sett på mye av di samme toppene som deg! [:D]
alltid kjekt å kle seg litt fresh selv om en er gravid og fort havner i kosebuksa!
merker jeg irriterer meg hver dag når jeg skal kle meg, så burde fornyet klesskapet litt ja!
får se om jeg får bestilt litt fra H&M i dag! [:D]

Å.kunne tenkte meg en slik brun skjorte/genser,den øverste,men fant den ikke på nettet. Er jeg bare for dårlig til å lete?

Fairy, de buksene du har bestilt (den røde og den sorte fra HM) de vider seg ut noe helt vanvittig!! Jeg har bestilt de samme nemlig, og har tatt i bruk den sorte! Den blir telt! Så jeg tenkte jeg skulle klage og be om å få den en str mindre enn det jeg pleier å bruke, tror du det funker??

ORIGINAL: Pijah

Fairy, de buksene du har bestilt (den røde og den sorte fra HM) de vider seg ut noe helt vanvittig!! Jeg har bestilt de samme nemlig, og har tatt i bruk den sorte! Den blir telt! Så jeg tenkte jeg skulle klage og be om å få den en str mindre enn det jeg pleier å bruke, tror du det funker??

Ja prøv å klage! De er vel som regel ganske greie på nettbutikken har jeg fått inntrykk av. Jeg har en lik som jeg kjøpte i butikk (kittfarget) og den passer bra for meg. Nå skal det sies at jeg har gått opp ti(!)kg, og den str jeg bruker til vanlig passer ennå. Så kan tenke meg at de blir litt store, ja.

Har allerede lagt igjen noen tusenlapper på forskjellige mammatøyavdelinger her i byen, så tror ikke det blir noe nettshopping med det første, nei.
Overraskelsesregning på 11 000 legger også en demper på handlelysten... [8D]

Da ble det litt shopping i går! jeg har blitt en rev på å handle på nett asså...

Fra Ellos:

Kjøpte den i  hvitt også

Pluss sengesett.
Tilsammen, med frakt kom dette på 340 kr!!!
BILLIGBILLIG!

Rosinbolla: Jeg glemte selvfølgelig å si i fra til deg.. Unnskyld! Men hvis du bruker denne koden: 6990 skal du få 150 kr i rabatt.
Hvis ikke den funker er det sånn at hvis du bestiller derfra for første gang får du 150 kr i velkomstrabatt.

Back
Topp