Shoppe i Arendal

CamillaN

Glad i forumet
Hvor i Arendal er det lurt å gå om man skal kjøpe babyutstyr? Noen som vet?

Skal blandt annet ha stellematte, dyne, sengetøy, kluter og håndklær...

Tar i mot alle gode tips! [:)]

Lille Trille og Renes
Er veldig fornøyd med Lille Trille, har fått god hjelp der[:)]

Da skal jeg jammen kikke der i morgen.... Rene`s er på Stoa senteret?
Hvor ligger lille trille?

Ellers så finner man kanskje endel billig småtteri på Spar Kjøp og Kid!?

da hadde jeg kikka på kid og jysk på harebakken, de tingene er vel billigere i sånne butikker enn baby utstyr butikker, lille trille har to avdelinger, en på toppen av vesteveien og en i byen veg heimdalsjokolade..

renes er jo en stor kjede så der er det som oftest dyrt, syntes jeg da... renes er på stoa senteret ja[:D]

åhhh du må gå på rabatt butikken på strømsbuveien..hos alf rune..han yter helt fantastisk service(kan være vanskelig å komme ut igjen) og har veldig gode priser..Billigere enn renes [:)]

hehe, vansklig å komme ut derifra ja, får forklaringer om alt der[:D]
men det er vel ikke så mye av det hun var ute etter der, er, det det da??

Renè er faktisk ikke så dyrt som folk vil ha det til. På en del ting er de billigere enn andre. Og de er ingen stor kjede.....enda. De består av 3 butikker [;)]

ORIGINAL: siric

åhhh du må gå på rabatt butikken på strømsbuveien..hos alf rune..han yter helt fantastisk service(kan være vanskelig å komme ut igjen) og har veldig gode priser..Billigere enn renes [:)]

veldig mye av det han har i butikken er jo eldgammelt da. Mye av det ser jo ikke ut [:)]

ORIGINAL: Nøste77

Renè er faktisk ikke så dyrt som folk vil ha det til. På en del ting er de billigere enn andre. Og de er ingen stor kjede.....enda. De består av 3 butikker [;)]

å, hehe, trodde det var mange av de butikkene jeg[:)]

ORIGINAL: MLS

hehe, vansklig å komme ut derifra ja, får forklaringer om alt der[:D]
men det er vel ikke så mye av det hun var ute etter der, er, det det da??

hehe..nei det er sant det...Ville kanskje tatt meg en tur på spar kjøp da...Måtte bare nevne alf rune [:D]

ORIGINAL: nina

veldig mye av det han har i butikken er jo eldgammelt da. Mye av det ser jo ikke ut [:)]

hehhehe nå måtte jeg le godt ja...Ja noe av det har vel sett bedre dager ja, men vi kjøpte helt ny flott seng av han til 800...bare fordi den var gått ut og han hadde den ene igjen..jeg velger å tro at det var et varp...[:D][:D][:D]

ORIGINAL: nina

hehhehe nå måtte jeg le godt ja...Ja noe av det har vel sett bedre dager ja, men vi kjøpte helt ny flott seng av han til 800...bare fordi den var gått ut og han hadde den ene igjen..jeg velger å tro at det var et varp...[:D][:D][:D]

vi gav ikke mer enn 600 for seng på rene. Mye av det han selger er faktisk dyrere enn på rene oxo...

Back
Topp