shoppa idag!!!:) oppdatert m bilder:)

summer82

Forumet er livet
va på binders av alle plassa å første jeg kom til va: SCRAPPETING!!!! to store vegger m scrappeting så der handla e for kremt... 600kr idag[:D] skumle greier altså, men flate dei hadde masse kjekt altså[:D] men farli gå på slike butikker...

krepp papir ruller                                           hete sisal med glitter, hard litt trådaktig papir? fint til kort iallfall, 5 ark

her ser dere arket[:D] fem forskjellige farger         sommerfugl klistremerke m glitter

hjerteklistremerke med glitter                           rull med sølvhjerter og passer

rubons bokstaver, 3 brett i hver pakke m gull sølv og svart      peel off sticker med 10 ark i

fremsiden, er merke i sølv og gull       10 ark til denne gang i rosa, turkis, lilla[:D] 

men den hadde som sagt masse masse masse mer, men måtte begrense me litt[:D] dei hadde fiskars sjablonger osv. masse masse masse[:D]

Så gøy! Hva kjøpte du?[:)]

hmm e kan prøve legge inn bilde imorga av d e kjøpte[:D] kjøpte en del klistremerke som pynt, passer, noe krepppapir i ruller m mange forskjellige farger, noe e ikke huska ka heite men kan legge ut bilde imorga e[:D] der va ¨så mye e ville ha men måtte begrense me litt hehe.

Ja det er farlige greier[:D] Da må jeg ta en tur på binders neste gang jeg er i byn[:)]
Har vert på en annen scrappebutikk i området. Første gang kjøpte jeg for 1200,-[8D] 2. gang for 500.[8D]
I tillegg har jeg kjøpt Silhouette[8D][:D]  (men jeg får den ikke til enda....[:@])

Har de scrappeting der å ja! Gøy med litt nytt stæsj[:)]

ja masse ting der va helt vanvitti gøy altså[:D] skal ta bilde imorga tidli å legge ut, tør ikke vise sambo at e handla igjen hehe. så da kan e ikke begynne ta bilde når han e e her hihi.

oppdatert med bilder no[:D]

NÅ vet jeg hvor jeg skal i dag[:D] eller kanskje jeg må vente til neste uke - har alt klart å bruke 400kr...og d mens jeg sitter på jobb[8D]

ORIGINAL: Asil

Masse herlig stæsj der, ja!! Gleder meg til å se resultatene når du har begynt å bruke det! [:)]
De sommerfuglklistremerkene med glitter var nydelige, finnes de i flere farger?

der va dessverre i bare orange og turkis men d e no fine farga syns e da[:D] å e gleda me t å begynne bruke tinga ja[:D] må bare gjøre ferdi albumet til mamma no så kan e begynne på invitasjoner osv.[:D]

ORIGINAL: Niceday

NÅ vet jeg hvor jeg skal i dag[:D] eller kanskje jeg må vente til neste uke - har alt klart å bruke 400kr...og d mens jeg sitter på jobb[8D]

hehe godt gjort d da[:D] men fort gjort da[:D] ja binders hadde vanvitti masse gøy så anbefales sterkt men legg igjen visaen hjemme hehe

Back
Topp