Shoooes ! <3 gotta lOve them ^^

Tryll

Gift med forumet
eg vil se bilder av skoene dere sikkler etter,eller som dere nettopp har kjøpt, ønsker eller skal kjøpe:))[:D][:D]

disse 2 parene venter jeg på :

seven for mankind. ,ååå elsker dem!

husker ikke hvem de er fra ,! :)

så ønske eg meg de her fra Derek Lam å disse fra jil sander 

*elsk... drømme*

sikkle!! eeelsker Christian L. sko!

kath: og disse fra C.L perfekte til en liten sort kjole[:)][;)]sukk!!

Hvordan i alle dager klarer dere å gå på de høye skoene der?? [:o]

men når bruker dere slike sko da jenter?

jeg ønsker meg skikkelige vintersko jeg..

ORIGINAL: TauZa

men når bruker dere slike sko da jenter?

jeg ønsker meg skikkelige vintersko jeg..

tidligere på jobben (Match) er jo innesko som eg kaller det[;)] på en tilstelning,fest eller et arrangemang. skikkelige vintersko har jeg masse av:) det er godt. men dette er jo som sagt eyecandy sko[;)]

ORIGINAL: Lene1986

Hvordan i alle dager klarer dere å gå på de høye skoene der?? [:o]

haha[:D] 'wedges' er jo ikke noe prob å gå med der er jo hele hælen jevn;)

ORIGINAL: Tryll

kath: og disse fra C.L perfekte til en liten sort kjole[:)][;)]sukk!!

*sukk* [&o]

Jeg i min hverdag nå etter 2 barn, [8D], så er dette sko for når jeg skal på byen (kjøpte noen knall kule som ligner litt på CL sine i england ELSK), om jeg skal på middg med jentene, på middag med James en kveld... [:)]

Og så er de ikke sånn KJEMPE høye - dere ser det er en liten plattform foran i skoen også! + at både CL og Jimmy Choo er gode på detta med å lage sko, så skoen er så riktig laga, hælen er veldig riktig under foten, at de er gode å ha på - tro det eller ei! Ekke tull, jeg har ett par og det er så sant! Ja man kan bli sliten så klart, men det er en veldig riktig hel og god sko = helper godt på!! [:)]

BTW - SLingbacks som over her er faktisk LITT vriene skal jeg innrømme [;)] Da de ikke sitter fast på foten, så må konse litt da og ikke for mye champis [8D]

dette kan ikke stemme!!!??? [8|][:-]

http://www.christianlouboutin86.com/views/?Christian-Louboutin-peep-toe-concealed-platform-pump-snakeskin-print-in-Pink-1358.html

Back
Topp