Shitt pomfritt!! *angst*

Cinnamon*

Gift med forumet
Neste onsdag skal lille snuskefrøken inn og operere/fjerne en falsk mandel!!
Helvete og jeg gruer meg..!!

Kjenner det knyter seg i magen med tanke på narkosen, men samtidig så ønsker jeg jo dette, da jeg vet det er det beste for henne!! Men likevel da..

Hun skulle få en drink med noe så hun ikke husket noe fra sprøyter og sånn, men hun visste ikke om de hadde mulighet til å lage litt til meg også! ;)

Trøst meg, please..?

Uff! Ser den! Men vet du, det går sååååå bra. Nadde var i narkose for en liten stund siden og jeg satt som et nervevrak der. Men så fint det gikk da:) regn bare med å ha en sur unge når hun våkner ;)

dette går helt flott også han du en unge uten plager med falske mandler når hun våkner!

Det er fælt mens det står på (for deg, ikke for henne), men de får det SÅ mye bedre etterpå [:)] Og hvis det kun er en falsk mandel er det et lite inngrep som de ikke merker noe særlig til etterpå..

skjønner at du gruer deg,men det går kjempe bra!! eldste mi har vært i narkose 3-4ganger!!
det er sårt for mor å se på at de "forsvinner"/sovner,men det kommer til å gå kjempe bra!!
*klemmerpå*

Jeg kommer til å begynne å hylgråte.. Til vanlig!!! Når er jeg gravid i tilegg, med alt det innebærer av frydefulle overreaksjoner..!!
Uff altså..

Vet du? Dette her går såå bra[:)] Det er helt normalt at du gruer deg,og du kommer til å syns det er fælt når snuppa di skal opereres,men det er helt greit å gråte[:)]

Her var guttungen igjennom en komplisert hjerteoperasjon på 3 timer da han var 4 mnder gammel,og jeg grein som en FOSS da jeg leverte han til anestesilegen. Det var en sykepleier som fulgte meg til rommet vårt og hun sa at hun ble glad når hun så foreldre reagere sånn,for det viste at morsinnstingtet er på plass.

Av erfaring syns jeg det værste var å gi han fra meg,og en liten stund etter,men vi gikk tur osv i mellomtiden for å få tiden til å gå,å da han hadde ligget på intensiven i 30 minutter fikk vi se han.

Jeg får pakke med meg kleenex og la være og ta på maskara den dagen..!

Back
Topp