Shit!

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
De ringte fra ene jobben jeg har søkt på nå nettopp!! Han vill eha et intervju om 1 1/2 uke og helst en kopi av vitnemålet mitt!![&:][&:][&:][&:][&:] 
Kan ikke akkurat si at vitnemålet mitt er noe å skryte av, hadde mest 3-ere, noen 4-ere og noen 2-ere! + at jeg bare har Kompetansebevis, for jeg strøk på 2 eksamen da jeg gikk gravid med Endre!![:(][:(][:(] Huff!!!!

Hehe, skulle ikke tro vitnemålet hadde mye å si egentlig!! Jeg er jo en helt annen person nå enn da jeg fikk på vgs!
Jobben er som butikkmedarbeider på Esso, så vitnemålet burde ikke være så viktig i grunn![8|][8|]

Det er nok helst fravær og oppførsel de vil se på. [;)]
Det derre går såå fint atte. [:)]

ORIGINAL: Ihne

Vitnemålet er jo ikke noe viktig for en sånn jobb[&:]

Og som du sier, du har forandret deg mye på den tiden.

Jeg tror nok det bare er en standard prosedyre, så det kommer nok til å gå så bra.

Det jobber jo så mye rar mennesker på bensinstasjoner rundt omkring, så det virker ikke som det er så vanskelig å få jobb der.[&:] (forstå meg rett altså)
Nei, sant!! Så hvorfor skulle ikk jeg få jobb! En snill og blid 2-barnsmamma som vil alle godt og trenger penger til å overleve![8D][:)]

ORIGINAL: Ida&Linn

Huff, gruer meg!! Hadde en del fravær..[&:][8|][:(]

ORIGINAL: 2*barnsmor*23

ORIGINAL: Ida&Linn

Huff, gruer meg!! Hadde en del fravær..[&:][8|][:(]

Jaja.. Si bare at du var dårlig pga graviditeten.. Det skjønner de nok. [;)]

Ingenting å grue seg for! Bare møt opp som du er! En blid og trivelig 2 barnsmor som er interessert i å jobbe! De kommer ikke til å bry seg om noe vitnemål da[;)]

ORIGINAL: camika

Ingenting å grue seg for! Bare møt opp som du er! En blid og trivelig 2 barnsmor som er interessert i å jobbe! De kommer ikke til å bry seg om noe vitnemål da[;)]
Huff!! Ja, men jeg føler meg bare så dårlig![&:][:(] Ubrukelig!!
Skal prøve så godt jeg kan...[8|]

Du føler deg bare dårlig og ubrukelig fordi du ikke har noen erfaring (regner ikke med du kan ha så mye jobberfaring?). Det er bare inni ditt eget hode du er ubrukelig. Jeg er helt sikker på at du kommer til å gjøre en god jobb. Og når du ser at du mestrer jobben så kommer selvtilliten også.

Ang. vitnemålet og fravær så kan du vel bare si det som det er, at du gjorde det dårlig p.g.a. svangerskapet? Også kan du jo si at det å være mor til to barn, samt årene som har gått, har gjort deg mye mer moden enn da du gikk på skolen?

Lykke til! Det går så bra så!

ORIGINAL: Glad70

Du føler deg bare dårlig og ubrukelig fordi du ikke har noen erfaring (regner ikke med du kan ha så mye jobberfaring?). Det er bare inni ditt eget hode du er ubrukelig. Jeg er helt sikker på at du kommer til å gjøre en god jobb. Og når du ser at du mestrer jobben så kommer selvtilliten også.

Ang. vitnemålet og fravær så kan du vel bare si det som det er, at du gjorde det dårlig p.g.a. svangerskapet? Også kan du jo si at det å være mor til to barn, samt årene som har gått, har gjort deg mye mer moden enn da du gikk på skolen?

Lykke til! Det går så bra så!
Tja, lite erfarninger. Har vært renholder og servetrise...[8|][8|]
Og JA, jeg er myyye mer moden nå enn for 4-5 år siden...[:)]

Kommer helt sikkert til å gå kjempe bra[:)]
de skjønner helt sikkert at du er mere voksen nå, enn du var på vgs[;)]

lykke til,  for deg[:)]

Back
Topp