Shit..

Da regner jeg med at dere hadde hustelefon? Hvordan ellers fikk du tak i venner, eller foreldrene dine når du var hjemmealene?
Her har 8 åringen telefon, for det er eneste måten vi får tak i han når han er alene :)
Litt annen verden i dag enn da vi vokste :)

Vi hadde selvfølgelig hustelefon :p
Ting har forandret seg ja.
 
Da regner jeg med at dere hadde hustelefon? Hvordan ellers fikk du tak i venner, eller foreldrene dine når du var hjemmealene?
Her har 8 åringen telefon, for det er eneste måten vi får tak i han når han er alene :)
Litt annen verden i dag enn da vi vokste :)

Jeg fikk min første telefon da jeg var 12 tror jeg, men har vokst opp med å ofte ikke ha fasttelefon, pga økonomi. Klarte oss jo likevel, var jo bare sånn det var. :p
 
Jeg var 13 og det var helt krise. Det var flaut (i 1998) og alle mobbet meg for det.

Det er helt motsatt nå :p
Jeg henger tydeligvis etter :p jeg var 15 da jeg fikk min første mobil! :p
Haha, jeg var 17 :p
Og da lånte jeg pappa sin siden jeg da flyttet hjemmefra ett år for å gå på skole. Mistenker at pappa kjøpte den for at jeg skulle ha den ;-)

Tok enda litt tid før jeg kjøpte min egen etter det året :p

Han vår på snart 7.5 har ikke egen mobil. Men vi har en gammel mobil med abonnementet som ligger her hjemme som han kan bruke de gangene han er litt alene hjemme.
Nå har det vært max 30 min noen få ganger etter skolen.
Han er ikke noe særlig ute alene enda, to ganger har han hatt den med seg når han har vært borte.
 
Back
Topp