Shit...

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
De siste ukene/mnd har føltes laaaaange.. Har nesten gitt opp at jeg skal få han ut. I tillegg har jeg ventet hele svangerskapet på at det skal skje det samme som sist gang, at livet skal stoppe i magen. Men.. I morgen er dagen her! Han spreller i magen og har det supert, og i morgen skal vi endelig få møte han. Det hele er surrealistisk, og i dag har jeg vært svett i hendene siden jeg stod opp :p Nervene er i høyspenn! Huset er shina, fødebagen er klar (utenom toalettsakene), neglelakken er fjerna.. Jeg (tror jeg) er klar!

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til imårra :D Skjønner godt du er spent :) hehe.. nesten like greit at man ikke vet eksakt dato når man skal føde vaginalt :P haha

Takk :D Er ikke bare bare å vite akkurat når nei :p

Kjempe masse lykke til:D

Må man fjerne neglelakken:P:confused:?

Er det sånn alle plasser?....Jeg sitter nemlig her med knallrosa neglelakk:p Eller er det pga du har KS?:)
Det er pga ks ja :) Hadde knallrosa jeg også ;) Føler meg naken uten! Nesten så jeg vurderer å ta med på sykehuset :p men det lukter vel litt mye..

Det er pga ks ja :) Hadde knallrosa jeg også ;) Føler meg naken uten! Nesten så jeg vurderer å ta med på sykehuset :p men det lukter vel litt mye..

Jeg skjønner deg godt:P Jeg har alltid neglelakk og noe dilldall på...er i tilegg vant til å ha veldig lange negler som er klippet ned nå...redd for å skrape mini:P hehe...

Hmm, jaaa...si det...det lukter jo ganske stramt....

masse lykke til :-)

Lykke til ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer med skjønn baby :) PS: Negelakk må av før operasjoner slik at de kan følge med din farge på neglene. Har sikkert noe med blodstrømm eller oksygen å gjøre. Bare hørt det sånn raskt av noen :)

Back
Topp