SHIT....

**Moonlight**

Forumet er livet
ikke rart jeg følte meg full ennå når jeg våkna i dag....
jeg tok ei flaske vin alene + at jeg og gubben delte en helflaske dooleys og nesten en helflaske med bacardi razz[:-]

+at vi fikk 2 geleshot hver og en docshot og en lakrisshot[X(]

Jeg er så utrooolig glad for at jeg er gravid, og for at jeg slipper å dra på fest og drikke meg full! [8D]
Jeg gruer meg til jeg "bare må" være med å drikke på en eller annen tilstelning igjen!
Men det er lov å slutte å drikke LITT før du har fått i deg alt det der kanskje? Bare sånnlite tips, hvis du vil unngå å våkne opp full..! [;)]

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: WishMeLuck

Jeg er så utrooolig glad for at jeg er gravid, og for at jeg slipper å dra på fest og drikke meg full! [8D]
Jeg gruer meg til jeg "bare må" være med å drikke på en eller annen tilstelning igjen!
Men det er lov å slutte å drikke LITT før du har fått i deg alt det der kanskje? Bare sånnlite tips, hvis du vil unngå å våkne opp full..! [;)]

hehe,ja,jeg pleier IKKE å drikke så mye altså[;)]Men tok vist litt av i går[8D]

ORIGINAL: HeDa

ORIGINAL: WishMeLuck

hehe,ja,jeg pleier IKKE å drikke så mye altså[;)]Men tok vist litt av i går[8D]

Hehe, det hender det skjer ja! [8D] Og jeg angrer alltid som en hund etterpå! Men jeg er en superhelt på byen i 2 tiden, og mener at jeg aaaldri blir fyllesyk, og SELVFØLGELIG skal jeg være med på joggetur i morgen formiddag! Og jeg er hvertfall IKKE full! [X(] Hoho!

Back
Topp