SHIT SHT SHIT!!!

Sylvia80

Gift med forumet
Rekna med jeg kom til å få svangerskapsdia denne gangen også men nå allerede?? Drakk en milkshake i kveld.. og blodsukker på 12,1...!! Hadde 8,5 etter en normal liten porsjon middag her om dagen... Så visste jo det kom men.. Og er ikke overvektig.. veier 58 kg nå. Og spiser sunt (nesten ingenting nå for tida da, siden alt kommer opp, unntatt ei stund på kvelden som er litt bedre) og er jo i normal aktivitet, bare at nå er jeg jo seff sykemeldt da..
Oh no... No more sugar.. Og jeg som sliter med å få i meg noe, så må jeg begynne å begrense på HVA jeg kan få i meg også... :(
Aaargh!!!! (Måtte bare få det ut) 
Skal til legen på onsdag så får se hva som blir gjort da... Må jo få tatt den pokkers belastninga da, og få avtale med dia-sykepleier.. og få insulin igjen.... DRITT!!!! 

huff da! får håpe de greier å holde det i sjakk!:)

Oi, då tidlig!! Så uheldig. Men greit å få komme seg til en lege så du får komt kjapt i gang med behandlig ja. Ikke heldig å gå me høyt blodsukker.
Lykke til:)

Skytten84 skrev:
huff da! får håpe de greier å holde det i sjakk!:)

Bare så du er klar over det så vil man automatisk få forhøyet blodsukker når kroppen sliter med å holde seg i balanse ved fx sykdom, oppkast osv. Mvh diabetiker "til vanlig"

huff.. det var tidlig...   håpe de får det under kontroll snart så du slipper å plages

Bare så du er klar over det så vil man automatisk få forhøyet blodsukker når kroppen sliter med å holde seg i balanse ved fx sykdom, oppkast osv. Mvh diabetiker "til vanlig"

milomon skrev:

Takk for det. Er klar over det.. Er bare litt deprimerende, for jeg ser av de vanlige målingene mine også at jeg allerede ligger vel så dårlig an som sist.. Så gruer meg for måling og stikking og insulin igjen.. Selv om jeg kjenner godt til det og sånn, er jo sykepleier.. :P Er litt annerledes å stikke seg selv.. Syns synd i dere som har det hele tida!

Eneste fordelen er jo veldig tett oppfølging da, sånn som sist, og mange UL-er.. Og så slipper jeg overtid og sånn.. Men nå blir det jo KS uansett denne gangen da, pga sist så.
Huff.. nei, får bare ta det som kommer.. ikke no å gjøre med det.. Men kjipern... 

He he:) du må ikke synes synd på meg i allefall;) jeg lever et topp liv med litt forandret livsstil fra de friske:) Det er godt med god oppfølging ja, men må helt ærlig si at jeg synes det blir litt mye;) blir litt lei til tider, spesielt mot slutten;) Du kan jo be om pumpe da hvis du ikke liker å stikke deg selv?

Back
Topp