Sylvia80
Gift med forumet
Rekna med jeg kom til å få svangerskapsdia denne gangen også men nå allerede?? Drakk en milkshake i kveld.. og blodsukker på 12,1...!! Hadde 8,5 etter en normal liten porsjon middag her om dagen... Så visste jo det kom men.. Og er ikke overvektig.. veier 58 kg nå. Og spiser sunt (nesten ingenting nå for tida da, siden alt kommer opp, unntatt ei stund på kvelden som er litt bedre) og er jo i normal aktivitet, bare at nå er jeg jo seff sykemeldt da..
Oh no... No more sugar.. Og jeg som sliter med å få i meg noe, så må jeg begynne å begrense på HVA jeg kan få i meg også... :(
Aaargh!!!! (Måtte bare få det ut)
Skal til legen på onsdag så får se hva som blir gjort da... Må jo få tatt den pokkers belastninga da, og få avtale med dia-sykepleier.. og få insulin igjen.... DRITT!!!!
Oh no... No more sugar.. Og jeg som sliter med å få i meg noe, så må jeg begynne å begrense på HVA jeg kan få i meg også... :(
Aaargh!!!! (Måtte bare få det ut)
Skal til legen på onsdag så får se hva som blir gjort da... Må jo få tatt den pokkers belastninga da, og få avtale med dia-sykepleier.. og få insulin igjen.... DRITT!!!!