Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Hvorfor?
Og når har du egentlig termin?
Nett det er eg litt stressa over. Tenker både bøkene og pc-en blir med til sjukehuset i morgen når eg skal på kontroll Skal kontakte skulen i morgen og høyre kva eg kan gjereÅnei, hvordan går det med eksamen da?
Litt skuffa og litt letta. Fekk kontrabeskjed på sjukehuset i dag. Trengte ikkje settes i gang, og kunne også plutselig slutte å måle blodsukkeret! Det har eg måtte gjere mange ganger daglig i over ei veke. Deilig å sleppe det då. Men skuffande å ikkje bli satt i gang nå når eg var litt innstilt på å få ungen ut siden dei sa at eg mest sannsynlig ville bli satt i gang denne veka. Dei så heldigvis at eg ikkje ville få lov til å gå så mykje over termin då
Eg blei strippa, og var nokså moden så det skjedde kanskje snart likevell. Og eg syns det er kjekt at eg kanskje skal få oppleve at fødselen starter av deg sjølv Og så får eg prøve å fokusere på eksamen igjen då
Spennende! Lykke til med eksamen!Litt skuffa og litt letta. Fekk kontrabeskjed på sjukehuset i dag. Trengte ikkje settes i gang, og kunne også plutselig slutte å måle blodsukkeret! Det har eg måtte gjere mange ganger daglig i over ei veke. Deilig å sleppe det då. Men skuffande å ikkje bli satt i gang nå når eg var litt innstilt på å få ungen ut siden dei sa at eg mest sannsynlig ville bli satt i gang denne veka. Dei så heldigvis at eg ikkje ville få lov til å gå så mykje over termin då
Eg blei strippa, og var nokså moden så det skjedde kanskje snart likevell. Og eg syns det er kjekt at eg kanskje skal få oppleve at fødselen starter av deg sjølv Og så får eg prøve å fokusere på eksamen igjen då
Litt skuffa og litt letta. Fekk kontrabeskjed på sjukehuset i dag. Trengte ikkje settes i gang, og kunne også plutselig slutte å måle blodsukkeret! Det har eg måtte gjere mange ganger daglig i over ei veke. Deilig å sleppe det då. Men skuffande å ikkje bli satt i gang nå når eg var litt innstilt på å få ungen ut siden dei sa at eg mest sannsynlig ville bli satt i gang denne veka. Dei så heldigvis at eg ikkje ville få lov til å gå så mykje over termin då