shit, kom plutselig på.....

Sarah

Elsker forumet
AT JEG STARTER PÅ SPRAY I MORGEN!!!! GURI NÅ BLE JEG BRÅTT VELDIG NERVØS, HÅPER JEG FÅR DET TIL RIKTIG.... Skulle egentlig starte til sønag på dag 25, men jeg ringte inn for å høre om det ikke var litt sent så da er det oppstart i morgen. om alt går bra er jeg ruger om 5 uker, fy søren som jeg ser frem til det!!!![:)] Kom gjerne med tips/råd ifht sprayen om det er noen[;)]

det er bare til å spraye[:D]

det går no bra. bare følg bruksanvisningen. spray et par ganger til det kommer en jevn dusj.
lykke til

Så kjekt at du starter nå[:D] For da ligger vi likt an.
Eg er på dag 2 med nesespray nå[:)] 
Er egentlig lei den allerede[&:] er jo min andre runde, og liker ikke smaken[:'(]

Så spennende da hope, da kan vi virkelig følge hverandre! Du skal ha innsett i uke 25 du skal du ikke? Hadde egentlig plass da jeg og, men selvf måtte TR være forsiket sånn at det ikke passet før uke 26, og heldigvis hadde riksen plass til meg da i uke 26 istedenfor, hvis ikke hadde jeg blitt kjempe skuffet.. Det gikk plutselig opp ett lys for meg nå hvor "nærme" vi faktisk er vårt første IVF forsøk.. Hva er slingringsmonnen på denne sprayen igjen, pluss/minus 2 timer el? Kommer til å ha store problemer med å huske tidene jeg, også 4 ganger daglig a' gitt.. [:)][8D]

ORIGINAL: Sarah

Så spennende da hope, da kan vi virkelig følge hverandre! Du skal ha innsett i uke 25 du skal du ikke? Hadde egentlig plass da jeg og, men selvf måtte TR være forsiket sånn at det ikke passet før uke 26, og heldigvis hadde riksen plass til meg da i uke 26 istedenfor, hvis ikke hadde jeg blitt kjempe skuffet.. Det gikk plutselig opp ett lys for meg nå hvor "nærme" vi faktisk er vårt første IVF forsøk.. Hva er slingringsmonnen på denne sprayen igjen, pluss/minus 2 timer el? Kommer til å ha store problemer med å huske tidene jeg, også 4 ganger daglig a' gitt.. [:)][8D]
Kjekt å ha følge med noen ja[:D] Blir vel uttak tidligst 16.6 på meg. Sist gang gikk eg på sprøyter i 14 dager, håper de treffer litt bedre med dosen denne gangen.
Eg sprayer bare 3 ganger for dagen, og noen bare 2 ganger om dagen , så kan ikke skjønne at det gjør så mye om du bommer litt med tidspunktet hvis du har 4 ganger for dagen....

Det går så bra vettu. Lykke til som sprayer. [:)]

ORIGINAL: hegemw

det går no bra. bare følg bruksanvisningen. spray et par ganger til det kommer en jevn dusj.
lykke til

Signerer denne...bare å sette igang..[:)]

ORIGINAL: *Levende Lys*

det er bare til å spraye[:D]

Tusen takk for god støtte fra dere jenter, og fin hilsen Nesing. Har hatt 3 spray hittil i dag og føler det har gått kjempe bra! Og som du sier Nesing, alt som måtte komme av bivirkninger er hjertlig velkomment så lenge det fører til spire som klorer seg fast [:)][:D] 

Back
Topp