Shit, kom på en ting!

*Sandermamma*

Forumet er livet
Vi reiser til Spania om 17 dager, og junior har ikke pass. Sambo må dra ned med han på politistasjonen i morgen, jeg må jobbe. Hva MÅ han ha med seg? Fødselsattest? Han må ta bilde der nede. Han må vel ha min legitimasjon og fullmakt eller?

Men, rekker vi det? Tar det ikke lang tid å få pass. shit, dette var litt VEL spontant[&o]

Kan desverre ikke svare deg. Men må høre hvordan det gikk da[:)] Må ha pass til mine gutter, men lurer fælt på disse bildene. Har hørt så mye om at det er fryktelig nøye hvordan de er på bildene og lurer veldig på hvordan vi skal få det greit til. Spesielt med minste[8D]

dere må iallefall begge skrive under på at han skal ha pass, men anders kan få med seg ett skjema til deg viss det ikke holder med en skriftlig fullmakt[8|]
og ja, fødselsattest

ORIGINAL: [MammatilEmilie]

Han må ha fødselsattest og bilde.. tar ca 1 uka..

Sign!

Her tok det 4 dager, og det var i sommerferien[:)]

det går fort å få pass nå.

Husk at han må ikke smile! Fikk vi streng beskjed om da vi tok pass-bilder i fjor..  Og en veninne slet skikkelig med sin lille gutt, fordi han smilte med engang kamera ble tatt fram.. He-he---

Fødselattest, bilde og skal ikke du være med ned du skrive fullmakt!!
Til at han må ha med legimitasjon fra deg også..

Du må skrive en fullmakt at du godtar at han får pass. Tror det var viktig at du skrev fødselsnr hans på fullmakten. Også må samboeren din ta med seg enten førerkort el passet ditt som dokumentasjon.

ORIGINAL: MariusMamma

Fødselattest, bilde og skal ikke du være med ned du skrive fullmakt!!
Til at han må ha med legimitasjon fra deg også..

Sign! Og her tok det kun 2 dager før passet lå i postkassen!

God tur!! [:)]

Takk for svar[:D]
Godt å se at det ikke tar så lang tid, så håper jeg det er sånn her i oslo og[:)]

Jeg kom på at jeg måtte ordne pass til snuppa 1 uke før vi skulle dra! [X(]
Rakk det med 1 dag[8D]

Måtte ha med bilde og fødselsattest[:)]

kanskje du får nødpass?

Du må være med og skrive under da [:)]

God tur! [:)]

Ta bilde hos en fotobutikk først[:)]

Og husk og skriv fullmakt som du skriver under. Det er hvis du ikke kan bli med...

Tar ikke mere enn en ukestid å få pass..

De er ikke så nøye med bildet til de små. Adrian gråter på bildet i sitt første pass (ville absolutt IKKE ta noe bilde akkurat da [:D]), gikk helt fint, det [:)]

Vil tro du rekker det fint. Vi har fått nye pass til alle fire i familien og det har gått kjapt. Med jentungene tok det tre dager før de lå i postkassa, men de sier i skranken at man må regne med en uke. [:)]

Back
Topp