Shit, jeg er gravid igjen!

Milla92

Elsker forumet
Fant ut at jeg er gravid i går. Vert kvalm, trett, hodepine osv noen uker allerede. Men gikk på minipiller, så prøvde å finne andre mulige forklaringer til den dårlige formen.
Men innså til slutt at jeg måtte være gravid, så tok egentlig bare en test for å bekrefte misstanken.

Jeg har 3 barn fra før og alle gangene testet jeg positivt 9 dpo, så å finne utav det så seint og at svangerskapet ikke var planlagt, er nytt for meg.

Nå er det mye tanker som surrer i hodet, og jeg ville egentlig ikke ha flere barn. Pga at jeg blir så dårlig i svangerskapet at jeg ikke klarer å følge opp de barna jeg allerede har, når jeg er gravid. Den dårlige samvittigheten gnager.

Mannen derimot tok dette kjempe fint, heldigvis.

Vi kommer til å ha 4 barn under 5 år før vi selv er 30... DET kommer til å bli travelt!

Vet ikke hva jeg ville med dette, trengte bare ett sted å få det ut... :sorry:

Gratulerer og velkommen til juligruppa ❤️

Gratulerer! Så fin reaksjon hos mannen din :)

Gratulerer så mye! Dette kommer til å gå bra♥️

Gratulerer :)
Vet hvordan dette er da det samme skjedde med meg
Jeg er nå gravid med nr 4 og 3 barn fra før fra 7 år og nedover. Mannen tok det ikke bra, men ting er som det er. Mistet i SA i august.
Hvor langt opp vei er du tror du?

Gratulerer :)
Vet hvordan dette er da det samme skjedde med meg
Jeg er nå gravid med nr 4 og 3 barn fra før fra 7 år og nedover. Mannen tok det ikke bra, men ting er som det er. Mistet i SA i august.
Hvor langt opp vei er du tror du?

Ååh, litt godt å vite at vi er flere i samme situasjon :Heartred
Her er eldste 4 år, men rekker akkurat å bli 5 før nr 4 kommer:Heartred
Off så trist med SA, krysser fingrene for at vi får gå til juli denne gang! Selv om det ikke er planlagt tar det ikke lang tid før en knytter seg til lille inni magen alikevell :Heartred
Jeg trur jeg er 9+0 ca nå, men bestiller privat ul om 1-2 uker for å se :)
Du da? :Heartred

Ååh, litt godt å vite at vi er flere i samme situasjon :Heartred
Her er eldste 4 år, men rekker akkurat å bli 5 før nr 4 kommer:Heartred
Off så trist med SA, krysser fingrene for at vi får gå til juli denne gang! Selv om det ikke er planlagt tar det ikke lang tid før en knytter seg til lille inni magen alikevell :Heartred
Jeg trur jeg er 9+0 ca nå, men bestiller privat ul om 1-2 uker for å se :)
Du da? :Heartred

Blir hektisk tid, hehe.
Nei fra positiv test har man egentlig begynt å knytte seg. Så får håpe det beste.
Jeg skal ha første ultralyd imorgen så er veldig spent, da er jeg ca 8 uker (8+2 ifølge menstermin).
Spent på hvor mye vi får se :Heartred

Back
Topp